Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By krzychu8888 -  09 gru 2016, 12:41
 śląskie
#244027
Z filmikow ktore widzialem to chyba trudne to nie jest:) a jak sprawdze czy bedzie potrzebna wymiana tasmy? Gdzie sprawdze jaki mam symbol?

Potrzebna jest ta tasma nawet jak kupuje kiere z poduszka?
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  11 gru 2016, 9:42
 warmińsko-mazurskie
#244123
Kurcze, chyba potrzebna bo mi kiedyś kolega podpowiedział przy zakładaniu tempomatu żeby również wymienić taśmę kierownicy, bo w mój GOLF był typowy GOLAS, praktycznie NIC i sama BIEDA :( Czy coś daje ta taśma, szczerze nie wiem :blush: :blush: może niech ktoś z kolegów wypowie się o tej taśmie czy potrzeba :unsure: ja tam wymieniałem i żadnych problemów z modami nie miałem :) Nr tej taśmy można sprawdzić poprzez ściągnięcie kierownicy i rozebraniu plastików obudowy kolumny kierowniczej i taka naklejka jest z nr. tu link odnośnie tempomatu i popatrz na fotki to będziesz wiedział o co chodzi : http://modyfikacje-vw.blogspot.com/2013 ... pomat.html a nawet może trochę przydatny co i jak rozebrać :oczko: Także miłej lektury i powodzenia przy pracach :ok:
Awatar użytkownika
By major -  11 gru 2016, 17:00
 mazowieckie
#244161
w styczniu będzie dostępny moduł który obsługuje kierownice z Passat B8, Golf 7 , Nowe Polo, Caddy czy Sharan
Kierownice zwykłe jak i z tempomatem czy ACC
Jedyny minus to brak obsługi SPEED LIMIT-era ale to wynika z braku obsługi funkcji przez ECU
Testowałem takowe rozwiązanie 2 tyg i działa idealnie .
Nie potrzebny jest zaden moduł Highline , wystarczy zwykły lowline
By krzychu8888 -  11 gru 2016, 18:09
 śląskie
#244169
major pisze:w styczniu będzie dostępny moduł który obsługuje kierownice z Passat B8, Golf 7 , Nowe Polo, Caddy czy Sharan
Kierownice zwykłe jak i z tempomatem czy ACC
Jedyny minus to brak obsługi SPEED LIMIT-era ale to wynika z braku obsługi funkcji przez ECU
Testowałem takowe rozwiązanie 2 tyg i działa idealnie .
Nie potrzebny jest zaden moduł Highline , wystarczy zwykły lowline


Oooooo.. z golfa VII? :D oraz ACC, suuuuper: to moze sie jeszcze wstrzymam :P

Co do mojej wersji wyposazenia to golas to nie jest:)

Czujnik zmieszchu/ deszczu, tempomat, czujniki parkowanie (tyl) pelen fis, multi kiera, i inne " duperelki " :D

Dzieki chlopaki za pomoc:) z racji ze planowalem ACC chyba poczekam do nowego roku na modul od MK7 , rozumiem ze wtedy wymiana licznika to koniecznosc?
By szynowak -  29 sie 2017, 20:51
 kujawsko-pomorskie
#256335
BRUNO55 pisze:Drążę ostatnio temat zmiany kierownicy i okazuje się że są w zasadzie trzy rodzaje poduszek. Podzielę się więc wynikami moich dociekań.
Generalnie zewnętrznie są dwa rodzaje poduszek z takimi samymi mocowaniami ( zdj 1 )
Zależy to od rodzaju kierownicy ( Standard lub GTI i R-Line z dolnym spłaszczeniem lecz nie zawsze bo są wyjątki jak na zdj 9 )
1
Obrazek
2
Obrazek
Pasują one do kierownic mających takie wnętrze z małym sterownikiem ( zdj 3 i 4 )
3
Obrazek
4
Obrazek
Ale poduszki tego rodzaju ( zdj 5 ) mają dwa różne mocowania ( zdj 6 i 7 )
5
Obrazek
Oto te mocowania
6 metalowe
Obrazek
7 plastikowe
Obrazek
Poduszki z mocowaniem plastikowym ( zdj 7 ) pasują do kierownic z takim wnętrzem ( zdj 8 i 9 )
Bez tego małego sterownika
8
Obrazek
9 Do tej kierownicy ze spłaszczeniem pasuje poduszka z mocowaniem plastikowym (zdj 7)
Obrazek
We wnętrzu kierownic wyrażnie jest widoczne z jakim mocowaniem ma być poduszka.


Nadmienię że poduszki z mocowaniem plastikowym ( 7 ) są trudniej osiągalne i droższe od poduszek z mocowaniem metalowym (6) których dostępność na rynku jest większa. Wszystko wynika z roczników produkcji. Nie wiem jeszcze do końca jak wygląda sprawa z kabelkiem do poduszki. Podobno kabelki od kierownicy multi z Mk5 pasują do kierownicy multi z Mk6 ( tak wynika z opisów na forum ) i jeżeli się mylę a ktoś to już testował to proszę mnie poprawić.
Jeżeli ktoś stwierdzi jeszcze inne opcje poduszek to bardzo proszę o dopisanie tego.
Witajcie, kupiłem kierownicę taką jak na zdjęciu nr 8 (bez modułu na zewnątrz) czyli muszę mieć poduchę z plastikowym tyłem to wiem, ale czy mogę założyć poduszkę z tej aukcji, czy nie będzie problemu ze złym spasowaniem http://allegro.pl/vw-polo-6r0-poduszka- ... 71057.html
By Misio -  14 lip 2019, 18:10
 mazowieckie
#275759
Mam do kupienia kierownice z Audi TT r32 platforma Golf VI. Kierownica w pełnej opcji multi, manetki, ścieta itd. Czy pasuje bez problemu do Golfa V ? Aktualnie mam standardowo jak w GTI kiere z multi i łopatkami.
Awatar użytkownika
By Cimek -  14 lip 2019, 22:41
 opolskie
#275767
@Misio Moduł musisz mieć z obsługą "lin2.0" czyli końcówka najlepiej CH. Do tego manetki nowego typu i zwijak. Wszystko zależy jaki masz moduł obecnie.
By Misio -  15 lip 2019, 18:37
 mazowieckie
#275787
Cimek pisze:
14 lip 2019, 22:41
@Misio Moduł musisz mieć z obsługą "lin2.0" czyli końcówka najlepiej CH. Do tego manetki nowego typu i zwijak. Wszystko zależy jaki masz moduł obecnie.
okej dzięki jak odzyskam golfa to sprawdze

Dodano po 2 minutach 4 sekundach:
hehe mam fotke wiec mam moduł
1k0 953 549 AQ
Awatar użytkownika
By Cimek -  15 lip 2019, 21:11
 opolskie
#275788
@Misio To moduł z obsługą "lin2.0" i manetki do wymiany (chyba jest też możliwość przerobienia). AQ obsługuje tylko lin1.3
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  05 sie 2019, 23:53
 pomorskie
#276165
A jak wygląda sprawa zmiany kierownicy ze zwykłej na multi w Mk6? Też trzeba taśmę airbag wymieniać? Chodzi o golfa 6 MY2010 1.4 MPI silnik CGG, auto z Climatic i dużym MFA, comfortline, czujnik deszczu/zmierzchu, alarm z dozorem wnętrza, statyczne doświetlenie zakrętów halogenami, wspomaganie parkowania, RCD510...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8