arianm pisze:Wychodzi więc że coś się psuje . Jakby były jakieś sugestie co do próby dojścia przyczyny
to będe wdzięczny . Bo samo sprawdzenie gniazd i wtyczek problemu najprawdopodobniej nie rozwiąże
nie wiem czy już uporałeś się z problemem w każdym bądź razie ja miałem podobnie tzn. po uruchomieniu silnika i załączeniu foteli grzały przez około 5min następnie same przestawały grzać,co ciekawe zaobserwowałem że również w tym samym czasie przestaje grzać włączona tyna szyba co objawia się migająca kontrolką na włączniku szyby, kolejnym niepokojącym faktem było samoczynne zwiększanie się obrotów silnika na luzie do około 1100. na początku nie mogłem ustalić przyczyny ale objawy ustąpiły na tydzień po naładowaniu akumulatora więc przyczyny zacząłem szukać w ładowaniu i słusznie. po zmierzeniu napięcia na alternatorze i na akumulatorze w czasie pracy silnika okazało się że jest różnica napięć a mianowicie na alternatorze 14V na zaciskach akumulatora 13,4V.
Przyczyna: zaśniedziałe przewody masowe, po wyczyszczeniu zakonserwowaniu i złożeniu do dnia dzisiejszego (od zeszłej zimy) spokój i wszystko działa poprawnie.
być może u ciebie jest podobna przyczyna
pozdr.