Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By mwsoft -  12 sie 2012, 15:28
 dolnośląskie
#79426
No wszystko fajnie, tylko wypadałoby się przyznać, że jest dalej dupa z ABSem bo Ci wali gong non stop :P
Wylutowanie buzzera i wykodowanie ABSu to słabe rozwiązania - wręcz okropne, w stylu rezystora w miejscu wywalonej poduszki :shock:

Ja słyszałem już dość dawno o problemach z ABSem, ale nikt tak naprawdę tego nie potwierdził - gdy podpinałem na sucho białe zegary u siebie, to też miałem koncert gongów i pikania, ale myślałem, że to ustanie jak będą poprawne klucze dorobione, bo w ABSie pojawiał się jakiś błąd braku komunikacji z 25 Immo...
Gość z forum tourana, mówił mi że też się spodziewał problemów, ale jakoś u niego nic nie było, mimo że stary ABS z 2004r.

Jednym słowem cholera wie... najlepiej by było dorwać jakąś nowszą pompę MK60EC1, wyjąć bezpiecznik od tej w aucie i podłączyć nową na kilku kabelkach: CAN i + -.
Awatar użytkownika
By olsen-72 -  12 sie 2012, 17:19
 spoza Polski
#79430
mwsoft pisze:No wszystko fajnie, tylko wypadałoby się przyznać, że jest dalej dupa z ABSem bo Ci wali gong non stop :P
Wylutowanie buzzera i wykodowanie ABSu to słabe rozwiązania - wręcz okropne, w stylu rezystora w miejscu wywalonej poduszki :shock:

Jednym słowem cholera wie... najlepiej by było dorwać jakąś nowszą pompę MK60EC1, wyjąć bezpiecznik od tej w aucie i podłączyć nową na kilku kabelkach: CAN i + -.
No to jest minus ktory musze rozwiazac. I tak sie na razie zastanawiam co hehe.
Ale skiro immo jest wylaczone bo go na VCDS nie widac to moze tu jest problem
By a4tech -  12 sie 2012, 17:44
 małopolskie
#79432
olsen-72 pisze:
a4tech pisze:Reasumując:

- Kluczyki te same ?
- Jak włączyć immo w silniku i czym ?
- Jak przebieg wbić?
- Kierownica działa już w pełni ?

I to chyba tyle?

Samemu da rade ?
- Tak
- Ja mam Super Vag Can
- jeszcze nie cwiczylem tego
- Tak

Da rade. Ja dalem to czemu nie
Czyli nie musiałeś kodować kluczyka? - czyste zegary i samo sie "zakodowało" ??

Wszystko tylko polega na wyłączeniu immo ?

Sorki że tak tylko pytam :)
Awatar użytkownika
By olsen-72 -  13 sie 2012, 0:50
 spoza Polski
#79451
a4tech pisze:
Czyli nie musiałeś kodować kluczyka? - czyste zegary i samo sie "zakodowało" ??

Wszystko tylko polega na wyłączeniu immo ?

Sorki że tak tylko pytam :)
Spoko. pytaj ile chcesz. Generalnie odpalenie polega na wyłączeniu immo. Zarówno w zegarach jak i ECU. Jak wyłączysz tylko w ECU auto odpali ale będziesz miał komunikaty na zegarach. Także i tu i tu muszą być wyłączone.
Dobra nie będę sie czaił bo mnie to tez wpienia jak ktoś to robi.

Problem jaki ja mam to ABS. Zegary w jakiś sposób sie komunikują z ABSem. Wszystkie adaptacje porobione a ABS dwa razy. Dlatego że po adaptacjach zostaje mi zawsze Steering Angle Sensor i Steering Limit Stop. Więc po zaadaptowaniu ABSu i wykasowaniu z niego wszystkich błędów zabawa jeszcze raz s tymi dwoma bo dla odmiany pojawiają sie one w Steering Assistant. Ale i to da siebez problemu wykasować.
Zostaje jeszcze jedny problem ABS Module Incorrectly Coded. I tego niestety nie idzie wykasować. Opcje są dwie:
1. Można wykodować ABS z Gatewaya ale pozostaje jeszcze buzer (gong) choć nie wiem czemu. Wpakuję za tydzień najnowszego Gatewaya choćwątpię czy to pomoże ale chociaż spróbuję.
2. Wymiana pompy na pompę od MK6

NIe ma w menu ani Komfortu ani Borda i ich nie będzie chyba że ktoś ma na to ciśnienie to wymiana na jeden zespolony moduł od MK6 załatwi sprawę. Mi to nie przeszkadza więc odpuszczę temat ( i tak tam nie wchodziłem nigdy)
Navi - wg info - RNS510 nie będzie wyświetlał nic na tych zegarach. Nie wiem jak z wersją F, która jest najnowsza ale nie mam ciśnienia żeby to sprawdzać. Podobno RNS315 chodzi na nich ale nie mam potwierdzenia na 100% o tym.
Telefon - działa i wyświetla bez zarzutów.
MFSW - Działa tylko 12-to przyciskowa od Scirocco czy MK6. WSZYSTKIE przyciski działają poprawnie. Nie wchodzi się w menu przytrzymując GÓRA DÓŁ (z prawej strony) tylko PRAWO LEWO (lewa str). Przycisk powrotu POWRÓT.
Moje zegary akurat mają polskie menu a podobno od początku tego roku dopiero to wprowadzili więc chyba nie wszystkie budziki to mają.
Poza tym 90% ustawieńzegara dokonuje się z kiery z pominięciam VCDSa

Jaśniej chyba nie mogłem hehe.
By a4tech -  14 sie 2012, 13:45
 małopolskie
#79524
olsen-72 pisze:Sprobuje jak wroce. Tak po prawdzie to nie wiem co z tym Navi bo nie sprawdzalem. Pamietam ze kompas sie wyseietlal ale nie ustawialem trasy wiec nie wiem

Będę wdzięczny za screeny/zdjęcia z tego:

- radio - czy wyświetla się,
- telefon - jak


Jak najwiecej info :) - będę wdzieczny.

Zastanawiam się czy jest możliwy zabieg plug and play bordentza i komfortu ---> na 1 z MKVI :)

Super ze walczysz :) Też będę.

Pozdro
Awatar użytkownika
By Krzycho -  14 sie 2012, 17:53
 małopolskie
#79545
a4tech pisze:
Zastanawiam się czy jest możliwy zabieg plug and play bordentza i komfortu ---> na 1 z MKVI :)
zapomnij, musisz wszystkie wtyczki pozmieniać, do tego wymiana pilotów...
By 1 6 D -  14 sie 2012, 20:29
 zachodniopomorskie
#79557
Tyle ze na zdjęciu nie ma w sumie wtyczek i kabli które powinny jeszcze od komfortu iść.

Jakby ktoś miał samozaparcie to może same kable co przy bordzie są by bez przejściówki powpinał jeśli wielkościowo piny pasują.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10