#217089
nie lepiej wsadzić śrubę na silikonie którą przykręcisz chodnice
i od środka jeszcze dodatkowo dać masę tą co vw smaruje na łączeniach
i od środka jeszcze dodatkowo dać masę tą co vw smaruje na łączeniach
Wiem, (należy zrzucić tylny zderzak) ale chciałem wszystko dobrze przesuszyć przed ponownym zmontowanie, czyli wyciągnąć wykładzinę na słońce... No i mokrym kopką w środku też to dobrze zrobi.arianm pisze:To nic nie da .Tak kratki nie wymontujesz . A jak ? na tej stronie post wyżej Kuba opisał co i jak.
Odpowiem już sobie sam Może się przydać dla kolejnych osób...copek pisze:... w jaki sposób najlepiej udrożnić odpływ? Czy ściągać rurkę od strony odpływu i następnie strzykawka wody + wężyk i do środka rurki? Czy rurka odpływu jest klejona czy na 'wcisk' zakładana do rynienek szyberdachu?
Istnieje temat o nr z etka.Rafi pisze:Odświeżę troszkę temat
Czy wie ktoś jaki nr części posiada ta kratka w tylnym błotniku ? W Aso powiedzieli col koło 71zł
Wielkie dzięki. Na przyszłość będę wiedziałIstnieje temat o nr z etka.
Dla Ciebie , żebyś nie pisał 2x. 1K0 819 466 B
Mam pytanko, może ktoś wymieniał te gumki na nowe ?? Dużo z tym roboty ? Trzeba demontować klapę ?zbyńo.ko pisze:Witam, miałem coś podobnego i wiele główkowania skąd? No i wreszcie znalazłem przyczynę. A mianowicie musisz jakoś pomału i dokładnie silikonem najlepiej czarnym jakoś to zasylikonować te gumki od wiązki kabli które wychodzą z dachu do tylnej klapy. I przy tych gumkach z jednej i drugiej strony przy części dachu i przy klapie przy samej tej gumce harmonijkowej trzeba zaciągnąć sylikonem i powinno być po problemie ( chyba że gdzieś ta gumka pęknięta, to najlepiej wymienić) .Oczywiście może być, że uszczelka od ramienia wycieraczki, przewód od płynu od spryskiwaczy może gdzieś nieszczelny albo gdzieś od klamki bagażnika, Musisz szukać gdzie pokaże się woda. Pozdrawiam.