Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By czesiek -  15 lut 2012, 20:48
 dolnośląskie
#62789
Chlopie Ty nie rozumiesz pytania. :lol: Wiem co to jest ABS ASR I ESP. Wiem jak te systemy dzialaja. To jestes taki fafa- rafa to dawaj teraz dzialanie przycisku W. Czy opiera sie on na innych ukladach niz system ESP/ASR? No jedziesz( pomijam poslizg boczny, bo zaraz jakis malkontent j.w. sie przyczepi)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 21:26 przez czesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
By korzen88 -  15 lut 2012, 21:24
 -------
#62802
Kuba87 pisze:;] może sam sprawdź co napisałeś? Bardzo mnie cieszy że wiesz jak one działają! bardzo

czy to pomagało jak auto ugrzęzło. Raczej wtedy się wyłącza ESP i rura. Znam tę funkcje z Peugeota 607. Oprócz tego że o wiele gorzej auto wchodzi na obroty to nic specjalnego się nie dzieje.
Twój sposób może działa w samochodach o mocy poniżej 100km i 200nm.
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  08 sty 2014, 17:53
 lubelskie
#114967
Przeglądając książkę obsługi zauważyłem, że była opcja przycisku jazdy zimowej - skrzynia manualna - przycisk tam gdzie ESP tyle, że od strony pasażera.

Ma ktoś takie coś ? Jak to działa ? Da się zamontować ? :P
Awatar użytkownika
By Krzycho -  11 sty 2014, 21:06
 małopolskie
#115447
nie przeczytał ze zrozumieniem tego co napisałeś i tego o co Ci chodziło...

powracając do przycisku W i tego co u siebie zaobserwowałem to raczej nie obcina Nm a prędzej zmienia pedał gazu z liniowego na bardziej logarytmiczny