Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By Alex_Szcz -  24 sie 2016, 11:08
 zachodniopomorskie
#237669
A-R-T-U-R pisze:
Alex_Szcz pisze:Witam serdecznie ..
Czy mogę prosić o pomoc w sprawie ustalenia jakich śrub powinienem użyć do przykręcenia (zamocowania) zapięć przednich pasów bezpieczeństwa.
Jaka to powinna być śruba i jaki jest jej symbol.
Pozdrawiam

Dodano po 6 godzinach 36 minutach 30 sekundach:
Serwis autoryzowany problem rozwiązał ...
http://krotoski-cichy.vw.pl
śruba 1.6 pln ...
Pozdrawiam ...
Cena pal licho, ale oznaczenia sruby dalej nie podales
Już się poprawiam .. i bardzo chętnie dzielę się nabytą wiedzą ...
śruba do zamocowania fotela - adres części - M20841E04, nr katalogowy N - 090-369-01
śruba do zamocowania zapinki pasa bezpieczeństwa - adres części - P0207805C, nr katalogowy N - 910-326-02
śruba do zamocowania poduszki powietrznej w oparciu fotela - adres części - P0110814B, nr katalogowy - N - 907-912-01
Awatar użytkownika
By lucky luke -  07 wrz 2016, 13:01
 lubelskie
#238681
Rozbierałem ostatnio zapinkę po stroni kierowcy w swoim MK5. Robota łatwa tylko trzeba rozciąć plastikową obudowę z 2 stron. W tej zapince jest platikowy element w którym jest blaszka. U mnie ta blaszka była już wyprostowana a powinna być wygięta. Podgiąłem ja troszkę, rozcięty plastik skleiłem delikatnie i działa ja nowy. Już miałem kupować nową zapinkę i udało się naprawić. Mam ze 2 zdjęcia jak to wygląda, jak ktoś chce to podeślę.
Awatar użytkownika
By lucky luke -  15 wrz 2016, 8:36
 lubelskie
#239201
A proszę.
Pierwsze zdjęcie pokazuje całą konstrukcję z odczepionym plastikowym czujnikiem. Ten biały plastik da się łatwo odczepić i sprawdzić czy z blaszką od czujnika jest dobrze wygięta.
Obrazek

Drugie foto pokazuje zbliżenie tego białego czujnika w którym widać już podgiętą blaszkę. U mnie była prawie całkiem prosta i nie dotykała elementu który się przesuwa przy wkładaniu pasa bezpieczeństwa, przez co nie robiło styku z drugą blaszką w tym plastikowym elemencie. Ten element też można rozebrać na pół i zobaczyć w środku jak to wygląda, niestety nie zrobiłem zdjęcia, ale przy podginaniu blaszki dobrze jest to sprawdzić.
Obrazek
By kkamell11 -  09 cze 2017, 11:57
 dolnośląskie
#253015
lucky luke pisze:Rozbierałem ostatnio zapinkę po stroni kierowcy w swoim MK5. Robota łatwa tylko trzeba rozciąć plastikową obudowę z 2 stron.
W jaki sposób i czym rozcinałeś obudowę? Jak to najlepiej zrobić żeby nie połamać?
By Nowak1 -  22 lip 2023, 7:50
 małopolskie
#290518
Witam.Mam ten sam problem z sygnalizacją pasów kierowcy.Zaczęło się od prób ustawienia zapięcia co by nie plumkało.Potem wyjęty fotel po odpięciu akumulatora.Rozebrałem,poczyściłem,sprawdziłem działanie miernikiem do wtyczki pod fotelem i dalej nic.Z tą różnicą że plumka cały czas z przerwą jak wiadomo po czasie jazdy bez zatrzymania.Komputer zeskanowany brak błędów.Pozostaje sprawdzić czy nie ma zwarcia na kablach?Jakie napięcie/sygnał dochodzi do zapinki?Czy to tylko przejście czy powinno być jakieś napięcie?Jadę za tydzień w Polskę a wiadomo jak plumkanie denerwuje.Proszę pomóżcie,podpowiedzcie.
Awatar użytkownika
By Dziadek13 -  22 lip 2023, 21:12
 śląskie
#290519
Pasy mają w środku zapinki mikrostyk do niego idą dwa przewody może jest urwany trza polutować, oczywiście trza rozebrać obudowe zapinki.

Rozebranie i naprawa zapinki pasa.
Potrzebny śrubokręt i lutownica oraz klej kropelka.

Obrazek

Podważamy i rozpoławiamy delikatnie na dwie części śrubokrętem od dołu czyli od mocowania zapinki.

Obrazek

Znajdujemy urwane kabelki, naciągamy lub przedłużamy i lutujemy.

Obrazek

Obrazek

Po całym zabiegu kropelką punktowo kleimy obudowe delikatnie co by kiedyś można by było naprawić.