Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By lexer -  10 wrz 2019, 17:28
 lubelskie
#276922
Jest w stanie ktoś pokierować mnie na kogoś w Lublinie, kto zająłby się naprawą tych silniczków?
Sprawa u mnie wygląda tak, że stukanie było słychać odkąd kupiłem samochód, czyli od 4 lat, ale w ta zimę przestało grzac ciepłym powietrzem. Ciepły nadmuch działa tylko w skrajnej kartce od strony pasażera i po prawej stronie nadmuchu na szybę.

Byłem dziś u mojego mechanika i powiedział że się podejmie tylko wymiany na nowe, oryginalne silniczki. "Nie chce mu się bawić z samymi potencjometrami, bo to mina". Pomijam już fakt, że sam koszt za robocizny wymiany jednego silniczka to 700 zł w wersji optymistycznej - bez zdejmowania deski.

Komputer wywala błędy silniczków v158 i v113
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  12 wrz 2019, 8:39
 warmińsko-mazurskie
#276946
wojtas4589 pisze:
11 wrz 2019, 10:16
Wymień sam to raptem kilka śrubek do odkręcenia, nic skomplikowanego. Do v113 wystarczy zdjąć schowek odkręcając 7 wkrętów, a v158 jak masz małe rączki to też sobie poradzisz.
Dokładnie jak Kolega pisze :cool: aczkolwiek przy v158 jest trochę zabawy z wymontowaniem go :wacko: ale jest do zrobienia , przede wszystkim dostępność różnych małych kluczyków i nasadek no i zwinne-małe rączki i się ogarnie :oczko:
By lexer -  17 wrz 2019, 1:37
 lubelskie
#277005
zbyńo.ko pisze:
wojtas4589 pisze:
11 wrz 2019, 10:16
Wymień sam to raptem kilka śrubek do odkręcenia, nic skomplikowanego. Do v113 wystarczy zdjąć schowek odkręcając 7 wkrętów, a v158 jak masz małe rączki to też sobie poradzisz.
Dokładnie jak Kolega pisze :cool: aczkolwiek przy v158 jest trochę zabawy z wymontowaniem go :wacko: ale jest do zrobienia , przede wszystkim dostępność różnych małych kluczyków i nasadek no i zwinne-małe rączki i się ogarnie :oczko:
Widziałem filmiki. Ni cholery nie dam rady go sam wymontowac.
By dziadol -  10 lis 2019, 19:28
 kujawsko-pomorskie
#278375
Witam serdecznie..

Zabrałem się dzisiaj za naprawę silniczka klapy klimatyzacji lewej od kierowcy bo nie działał.
Wyczyściłem naniosłem nowy grafit i smar..Zmontowałem w całość zamontowałem do auta i działa.
Działa jak zrobie zimno leci zimno jak zmienię na ciepło to leci ciepło. VCDS nie pokazuje żadnego błędu na lewy silniczek lecz pojawił się następny problem..Przed zamontowaniem na 100% prawy silniczek był dobry bo działa zawsze poprawnie nawet 1 min przed zamontowaniem lewego silnkia. VCDS pokazuje teraz błąd silnika prawego i nie reaguje na zmiany temperatury na panelu leci tylko zimne..

Panowie jak to się stało ze teraz nie działa prawy czy one są jakoś razem zsynchronizowane?
Mam dwu swerowego climatronika...
By wojtekk05 -  12 lis 2019, 20:05
 małopolskie
#278415
Panowie może uda wam się mi pomóc i nakierowac gdzie szukać przyczyny. Problem jest taki, że dziś zauważyłem ze cały czas z nawiewów leci ciepłe powietrze. Dopiero jak przekrece temp na LO to wtedy mrozi jak trzeba. Sprawdziłem błędy w vcds i jest czysto. Resetowalem klapki nawiewów i dalej nic. Jakieś pomysły jak sobie z tym poradzić?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

By wojtekk05 -  12 lis 2019, 20:36
 małopolskie
#278418
Zimno faktycznie jest bo na zewnątrz jakieś 3 stopnie ale wcześniej wszystko było ok. Zwróciłem uwagę jak nagle zaczęły parowac szyby i nie chciały odparować A zawsze to była chwila gdy były zaparowane. Niezależnie jaką ustawie temp na pokretle to praktycznie wieje tak samo ale jak ustawie na LO to mrozi tak jak trzeba. Włączając obieg zamknięty dalej jest tak samo.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

By wojtekk05 -  12 lis 2019, 20:59
 małopolskie
#278420
Niby tak ale powinno tak grzać tylko na automatycznym ustawieniu żeby jak najszybciej dogrzac bądź schłodzić wnętrze, a przy ustawieniu np 16 stopni powinno wiać chłodne powietrze 18 trochę cieplejsze itd a z nawiewów leci cały czas to samo.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8