#224011
A co z plastikiem wokół mieszka który jest, u mnie chyba będzie nachodzi i zrobi się mały próg. Mk5 ma z początku produkcji jakąś inną ta galę chyba.
tak, będzie nachodził ale tak ma być, tak jest w oryginalemorfeusz747 pisze: u mnie chyba będzie nachodzi i zrobi się mały próg.
żadnej innej nie robili, były równolegle z chromem i bez chromu i obie pasują zamiennieMk5 ma z początku produkcji jakąś inną ta galę chyba.
Mettenoos pisze:autor: Mettenoos » 24 grudnia 2013, 09:38 - wt
tak, ja dokonywałem takiej zmiany, tylko musisz kupić kompletny mieszek razem z ramką i z tym chromem, mieszek ten "nachodzi" niejako na popielniczkę tworząc "próg", ale tak ma być, tak jest w oryginale
Nic nie musiał kombinowaćmorfeusz747 pisze:Aha teraz rozumiem czyli poprzedni właściciel coś kombinował widocznie skoro tak nie mam
dokładnie takmorfeusz747 pisze:Czyli podsumowując występowały takie jak ja mam (bez ramki chrom) oraz z ramką chrom tak?
Trzeba o 5 cm skrócić drążek zmiany biegów, było gdzieś na forum.orlo88 pisze:Pytanko do ludzi którzy mają cały lewarek z mk7 wymieniony u siebie.
Cały szkopul podmianki polega tylko na demontażu mieszka od ramki mk7 i przy twierdzeniu do ramki z mk5 a potem plug&play ?
Czy coś jeszcze trzeba podciąć,dołożyć,itp?
Trzy godziny temu montowałem u siebie gałkę z SIROCCO GTS do zwykłej V:wojtek-e30 pisze:Hej,
Orientuje się ktoś gałka DSG z 6ki będzie pasować do 5ki GTi P&P ?
http://allegro.pl/mieszek-galka-dsg-vw- ... 73886.html
ewentualnie całość czy będzie pasować bo wygląda identyko jak w 5ce i czy będzie wszystko działać jak należy ?
http://allegro.pl/vw-golf-vi-6-gti-11r- ... ml#thumb/1
Mi najbardziej podoba się od Golfa VII GTI ale wiadomo cena już około 300 ,a i głupio tak z mieć 6 bieg na gałce a nie fizycznie ha ha .zbyńo.ko pisze:To już Twoja decyzja i finanse
A na pewno jakakolwiek będzie zmieniona, to będzie lepsza od seryjnej, OK