@Tomyyy Zacznijmy od tego jaki zderzak. Ogólnie to musisz odkręcić nadkole (w tym przypadku małe i duże. Jeżeli to standardowy zderzek, to pod grilem są jeszcze 2 śruby mocujące, te też musisz wykręcić (przynajmniej 1, tą od strony ktrórą chcesz ściągać). Tu masz podgląd mniej więcej
Jak na schemacie powyżej. Chłodnice wystarczy odkręcić od przedniego pasa i na czymś podwiesić. Nie trzeba spuszczać płynu i czynnika. Wiem bo zdejmowałem cały pas przedni a w serwisach twierdzili że muszą rozłączyć chłodnice "bo inaczej się nie da". Jednak dało się. Zmieniałem cały pas przedni ponieważ miałem spotkanie z sarną. Chłodnice wytrzymały
Wczoraj zabrałem się za demontaż znanych gąbeczek nadkola ,a już dziś mam wrażenie że jednak pełnia role wygłuszająca. Od 70km/h w górę zaczyna być głośniej /szum
radio ci zaje..tzn ukradli ?
Gąbki wywalilem zaraz po zakupie i jakoś nie odczuwam zwiększonej głosności.
A słuch mam dobry. Pomimo starczego wieku ( 47 lat ) mam słuch jak noworodek - udokumentowane do 18KHz
Może faktycznie mam jakieś skrzywienie , bo jak wracałem dziś z roboty to już nie słyszałem nic niepokojącego . Jak by w miejscu przylegania gąbki do blachy nałożyć epoksyd + baranek to czy taka opcja rozwiązała by problem korozji przy jednoczesnym zachowaniu funkcji gąbki?
Ja z 6 lat temu jak obciąłem z 4cm gabki w miejscu zacięcia rantu blotnika to wysmarowalem ten rant klejem do szyb.
Tego nawet supermen nie zdrapie.
Do dziś jest ok
A3 tez nie lepsze pod względem korozji od golfa mk5.. Doły błotników już ruda wychodzi ,ranty błotników to samo korozja no i standardowe zaniedbanie właściciela na foto poniżej.
Nasze forum powstało w 2006 roku, z końcem roku 2015 mieliśmy ponad 6000 użytkowników. Jesteśmy pierwszym forum w Polsce o tematyce Golfa V'tki. Zrzeszamy głównie fanów modelu VW Golf V a także Jetty, Golfa Plus i innych aut z grupy VAG. Można tu znaleźć wiele użytecznych porad eksploatacyjnych, rozwiązań technicznych na bolączki występujące w V-ce jak i szereg opisów modyfikacji.