Volkswagen Golf MK5

Karoseria, nadwozie, lakier, bagażniki, uchwyty itp
By darecki -  13 gru 2011, 11:51
 mazowieckie
#56789
Nie wie ktoś jak zdejmuje się relingi w Golf 5 Variant?

Chodzi mi o to czy da się odkręcić od zewnątrz czy może trzeba zdejmować podsufitkę?

Mam do kupienia srebrne relingi i bym sobie z chęcią wymienił, ale nie wiem czy się brać, bo jak trzeba ściągać podufitkę to raczej nie będę się brał.
By 1 6 D -  13 gru 2011, 12:09
 zachodniopomorskie
#56791
Podaj mi proszę kod handlowy z 6 znaków typu 1K9367, to może uda się mi to w ELSA sprawdzić. Powinien być w książce przeglądów oraz na naklejce z VINem w bagażniku.
By stepniak.p -  13 gru 2011, 16:51
 -------
#56812
z tego co pamiętam trzeba ściągnąć podsufitkę i tam będą nakrętki do relingów.... (mogę się mylić ale raczej tak jest)


a czemu obawiasz się ściągać podsufitkę ? Przecież to wcale nie takie straszne :mrgreen:
a srebrne relingi 100 razy lepiej by wyglądały :D :D
By darecki -  13 gru 2011, 17:10
 mazowieckie
#56815
Podaję numer kodu handlowego: 1k5121

No nie wiem czy takie straszne nie jest :) . Nie chcę ściągać, bo zaraz coś połamię (zatrzaski, samą podsufitkę).
Poza tym jak jest dobrze to wolę nie ruszać :D . Ale może się zdecyduję ...
Pomyślę

Chromowane relingi mi osobiście się bardzo podobają.

Czytałem, że w Passatach, bodajże B5 da się ściągnąć relingi "od zewnątrz". Pod zaślepkami są śruby.
Oczywiście wishful thinking zadziałało i pomyślałem, że w Golfie będzie też tak :).

Na dodatek nie mam jak tego sprawdzić teraz, bo autko do mnie wróci w piątek dopiero...
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 gru 2011, 22:06
 pomorskie
#56853
zdjęcie jest z passata b5 FL ale u ciebie jest tak samo, trzeba zdjąć zatrzaski i wówczas ma sie dojście do śrub które odkręcasz i ściągasz relingi, podsufitki nie trzeba ściagać
Awatar użytkownika
By Tyson -  14 gru 2011, 9:06
 mazowieckie
#56872
kolega ma passata B6 kombi z czarnymi relingami i chciał zmienić na srebrne. Tłumaczył mi, że stare można okręcić od góry, ale te srebrne podobno już przykręcane są od dołu. Przeraziła go podsufitka i dał sobie na spokój. Mi w ASO zdejmowali podsufitkę i na moje życzenie dali wszystkie nowe klipy (zatrzaski) - koszt coś ponad 40zł. U Ciebie w variancie może 10zł więcej wyjdzie. Myślę, że warto, bo mod jest na bardzo duży plus!
By darecki -  14 gru 2011, 11:54
 mazowieckie
#56882
Wstrzymam się do piątku (jak będę miał auto) z kupnem.
Zobaczę na spokojnie jak to wygląda i wtedy zdecyduję. Jak będzie trzeba zdejmować podsufitkę to poczekam do wiosny. Będzie cieplej to mniejsza szansa na połamanie plastików.

Dziękuję za pomoc. Dam znać jak to wygląda, chyba że ktoś wcześniej zobaczy.


Zobaczcie jak wygląda Golf hatchback z relingami :D . Oczywiście nieoryginalne

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  14 gru 2011, 20:51
 pomorskie
#56919
Tysonq pisze: Tłumaczył mi, że stare można okręcić od góry, ale te srebrne podobno już przykręcane są od dołu.
to jest nieprawda, w B6 srebrne mają identyczne zaślepki jak czarne, poza kolorem nie ma żadnej różnicy
By darecki -  14 gru 2011, 23:54
 mazowieckie
#56939
mettenos mi też się nie podoba Hatchback z relingami.
Szperałem po necie i natknąłem się na takie "coś" to się z Wami podzieliłem :). Były tam też zdjęcia Toyoty Avensis w sedanie z relingami :D. To dopiero masakra (wg mnie) :)

Chromowane relingi będę miał w piątek i również w piątek wróci mój Variant.

Zrobię fotki jak będę wymieniał i zamieszczę tutaj, żeby rozwiać wątpliwości na przyszłość.