#180721
Kolego z tym odstawaniem to jest to w modelach chyba od 2004 do 2006? potem kształt przy klamce zrobili inny na klapie i już nie odstaje tak bardzo.
billkill pisze:Sam emblemat da się bardzo łatwo zdemontować, wystarczy stara nieużywana karta kredytowa, podważamy dookoła kartą aż emblemat wyjdzie z zatrzasków,
Ja w taki właśnie sposób zdemontowałem emblemat, następnie próbowałem okleić czarną folią termokurczliwą, ale to już wyższa szkoła jazdy, płaskie powierzchnie bez problemu, ale poległem na narożach a bardziej na wewnętrznych krawędziach i niestety odpuściłem...
Będzie odstawac ale nie wygląda to zleLukaszSz pisze:witam:) cbool333-czy byłaby szansa na jakieś poglądowe zdjęcie. Również chciałbym wymienić emblemat z mkv na mkvi, ale czytałem na eng forum że będzie odstawać 2mm i nie wiem czy szukać dalej oryginalnego z mkv czy może jednak nie będzie to aż tak widoczne?
i z suszarką nie dało rady... na upartego może i tak, ale jestem chyba perfekcjonistą , bo nie zadawalał mnie efekt a i z biegiem czasu stwierdziłem, że to nie to - widziałem czarny tylny emblemat na czarnym lakierze i wyglądało to nie ciekawie (bez urazy ), zlewało się w jedno, zamiast się wyróżniać, stąd też dałem sobie spokójlemonka pisze:billkill pisze:Sam emblemat da się bardzo łatwo zdemontować, wystarczy stara nieużywana karta kredytowa, podważamy dookoła kartą aż emblemat wyjdzie z zatrzasków,
Ja w taki właśnie sposób zdemontowałem emblemat, następnie próbowałem okleić czarną folią termokurczliwą, ale to już wyższa szkoła jazdy, płaskie powierzchnie bez problemu, ale poległem na narożach a bardziej na wewnętrznych krawędziach i niestety odpuściłem...
suszarka dziewczyny albo żony i w drogę
Dobra robotasidewinder3 pisze:Fakt, oklejanie folią zwłaszcza znaczka z Mk6 nie należy do najłatwiejszych, niemniej jednak ja ze swojego efektu jestem zadowolony. Poza tym, folia (przynajmniej ta, której używałem) z czasem się lekko obkurcza i można powiedzieć, że nierówności powstałe w wyniku oklejania, niwelują się.
Jak przygotowałeś przed położeniem bazy powierzchnię ?Ramzes pisze:Ja swój malowałem normalnymi bazami i lakierowałem bezbarwnym, matowym lakierem. Wg mnie to lepsze niż folia
Ramzes pisze:Ja swój malowałem normalnymi bazami i lakierowałem bezbarwnym, matowym lakierem. Wg mnie to lepsze niż folia
Zerknij sobie na moją kartoteke, tam masz opisane: http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=9220billkill pisze:Jak przygotowałeś przed położeniem bazy powierzchnię ?
Jeżeli masz ten "płaski" emblemat to raczej cały emblemat z zamkiem, a jeżeli ten drugi to da rade sam emblemat.Paweldaniel pisze:Witam przymierzam się do wymiany emblematu bo mój wygląda strasznie zrobił się biały i tu moje pytanie czy musze wymieniac cały mechanizm czy da radę wymienić sam emblemat ?
Przeczytaj sobie ten temat: https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=56&t=11244Paweldaniel pisze:Nie za bardzo orientuje się czym się one różnia
mati5123 pisze:Panowie od wujka Google dowiedziałem się że ta klamka pasuje do golfa 5. Wiem, że Zbyszek i kilku kolegów dokladalo uszczelke ja też będę musiał by klamka nie dostawała. Nr poniżej:
1K0827469E
1K0827469F
3C5827469B
zbyńo.ko pisze:Chodzi Ci o zamek, czy ten emblemat -klamkę w klapie bagażnika trzeba było wstawić jakieś foto albo link do tego zamka
Jeżeli chodzi o klamkę-emblemat to na 100% nie będzie pasował, bo w vw polo te emblematy niby są takie same jak do MK5, ale jest inny rozstaw otworów śrub do przykręcenia go w klapę. Górny otwór na śrubę nie pasuje, jest bardziej z boku, i dolna chyba też a u NAS jest na środku bardziej górna
Dodano po 38 minutach 59 sekundach:
Różnicę widać
MK5
Polo