Volkswagen Golf MK5

Karoseria, nadwozie, lakier, bagażniki, uchwyty itp
By wikwik -  11 maja 2013, 15:37
 -------
#97981
Witam,
Czy Wy też macie problem z zamknięciem maski?
Wajcha otwarcia jest w prawidlowym polozeniu tzn sama wraca do poziomu zamknięcia.
Pomimo opuszczenia maski z duzej wysokośc ta odskakuje i jest otwarta. Nawet podczas dociskania ona nie zaskakuje tylko wraca do położenia otwarcia. Nie chcę trzaskać maską bo to nie jest 20 letnie auto... jak to naprawić?
By wikwik -  14 maja 2013, 20:38
 -------
#98241
auto mam od tygodnia:)
Zdjąlem grill i próbowalem wyregulować zamek tzn dac go do gory ale nic z tego. Nadal muszę popchnąć ja w dół żeby się zamknęła. Jak sama spadnie to się nie zamknie obojętnie z jakiej wysokości. zamek tak jakby chwyta w połowie poza tym te dwie spręzynki z przodu i tyłu zamka , które podnoszą klapę po pociągnięciu wajchy w środku sa bardzo mocne...
By Berus87 -  14 maja 2013, 20:54
 -------
#98243
Sprobuj może wkręcić na maksa odbojniki z maski i wtedy sprawdź jak sie ona zamyka. Moze odbojniki są za mocno wykręcone i za bardzo prężą przy zamykaniu. Przy ściągniętej atrapie, schyl się i sprawdź przy domykaniu maski, czy zaczep wchodzi idealnie w sam środek zamka.
By wikwik -  14 maja 2013, 20:59
 -------
#98244
odbojniki dwa bliżej środka wkręciłem prawie na maksa, co dziwne nawet po dociśnięciu maski zamek nie jej nie zamyka, dopiero jak się ją popchnie i spuści to jest ok...a jak jest u Ciebie? czy może ktoś zrobić fotę zamka?? wydaje mi się że język zamka jest za blisko silnika i ociera o obudowę
By Berus87 -  14 maja 2013, 21:19
 -------
#98246
Jesli zdjęcia coś pomogą, to prosze:
Obrazek Obrazek
Jezyk nie powinien trzec o obudowę, sprobuj tak ustawic zaczep zamka zeby jezyk wchodzil swobodnie, ewentualnie uderz troche młotkiem w ten jezyk zeby sie odpowiednio odkrzywił.
Sorry za jakosc zdjęc ale z flashem zdj wyszly jeszcze gorzej ;)
By wikwik -  14 maja 2013, 21:37
 -------
#98248
no to teraz widzę, że mam język za blisko ścianek bo u Ciebie jest na odwrót, jakbyś miał czas to możesz zrobić fotkę samej obudowy zamka jak jest glęboko schowana w pas i jak masz wkręcone odboje. dziękuję :)
By Berus87 -  14 maja 2013, 21:46
 -------
#98249
Co prawda mieszkam na parterze ale drugi raz dzisiaj juz mi sie nie chce leciec :D jutro zrobie :)
Choc w sumie nie wiem czy Ci to cos da. Ustawienie zamka i odbojnikow to w kazdym aucie indywidualna sprawa. Zespół elementow zamka pokrywy silnika to nie szwajcarski zegarek i pokrywa powinna sie w miare swobodnie zamykac nawet jak zamek i cala reszta nie bedzie idealnie ustawiona. Mam nadzieje, ze poradzisz sobie z tym tematem w najblizszym czasie, a jesli jednak nie, to bede w Polsce pod koniec czerwca lub poczatkiem lipca to mozemy sie ugadac gdzieś w terenie, bo widzę, że tez jestes z Sląska :)
By hubson77 -  15 maja 2013, 10:37
 mazowieckie
#98257
Miałem podobnie z maską w swoim Golfie, oprócz tego, że czasem nie chciała się zamknąć to jeszcze wajcha od otwierania stawiała opór. Nie idąc za bardzo w koszty, potraktowałem zamek olejem i jest o niebo lepiej. Pewnie jeszcze lepszym rozwiązaniem będzie jakiś smar do zamków lub coś podobnego co można wtrysnąć.
By Maciuś01 -  12 gru 2014, 21:38
 kujawsko-pomorskie
#153894
Nie mogę znaleźć innego postu na temat zamka maski - więc odkopię ten.
Mam pytanie: muszę zmienić zamek pokrywy silnika i zauważyłem, że są dwa rodzaje - z przewodem i bez. Do czego jest ten przewód? Alarm tzn, że jak nie mam alarmu to mam zamek bez przewodu - piszę bo chcę zakupić zamek zanim rozbiorę wszystko, sprawdzałem nie widzę tam żadnego przewodu ale zamek nie jest całkiem widoczny bez demontażu i nie wiem czy coś tam nie "siedzi"
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  12 gru 2014, 21:52
 śląskie
#153898
zamek do gofra musi miec kabel. To czujnik otw maski, informuje on o otw masce oraz blokuje wycieraczki przy jej otwarciu jak i gaśi kontrolkę stanu oleju jesli było mało i zrobiliśmy dolewkę.
wtyczkę od zamka masz nad prawą lampą