Volkswagen Golf MK5

Karoseria, nadwozie, lakier, bagażniki, uchwyty itp
By globus -  14 gru 2013, 15:36
 dolnośląskie
#113014
Witam wszystkich. W najbliższym czasie planuje wymianę lamp na oryginalne ksenony. Na temat samych lamp i ich montażu sporo czytalem, moje pytanie dotyczy poziomowania. Z tego co czytałem jest dosyć kosztowne, a sam montaż jest dla mnie nierealny (jestem laikiem elektroniki), jednak znalazłem coś ciekawego, mianowicie- http://www.xenonowe.pl/produkt/78/zesta ... eflektorow" onclick="window.open(this.href);return false; Czy jest tu ktoś, kto może się wypowiedzieć na temat danego zestawu, czy w ogóle jest sens jego montażu? Ewentualnie nie wiecie czy w okolicach Wrocławia jest ktoś kto podjąłby się montażu standardowego samopoziomowania? I czy zawsze podłączenie lamp poprzez adaptery redukcyjne wiąże się z potrzebą przekodowania w VCDsie? Pozdrawiam :D
By orh -  14 gru 2013, 16:55
 małopolskie
#113017
Zapraszamy do Krakowa :) damy rade.... A co do samopoziomowania to jest poprostu jedną z części ksenonów ktore sie montuje. Poprostu jak chcesz ksenony to samopoziomowanie jest taką samą częścią jak przetwornica czy żaranik jest niezbędny. A koszty , wiesz 350-500 pln to i tak 1/3 wartosci samych lamp...
By globus -  14 gru 2013, 20:34
 dolnośląskie
#113027
Właśnie tego obawiam się najbardziej z racji, że mam dwie lewe ręce i dość szybko się denerwuję, mógłbym coś szybko uszkodzić. :lol:
By Kamel -  15 gru 2013, 14:07
 mazowieckie
#113068
globus pisze:Czy jest tu ktoś, kto może się wypowiedzieć na temat danego zestawu, czy w ogóle jest sens jego montażu?
Wg mnie nie ma sensu - powód: http://allegro.pl/sterownik-intalacja-c ... 68561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aukcja się skończyła, ale może jeszcze nie sprzedali.