Volkswagen Golf MK5

#276322
witam, jest znowu problem z pompowtryskiwaczami, w tamtym roku wymieniłem 2 i 4 i są ok, a teraz odezwał się chyba 1 i 3, tylko nie wiem czy to pompowtryski na 100% czy może ich wiązka elektryczna? bo nieraz jest dobrze i nie telepie silnikiem, a nieraz 3 pompka pokazuje 2.99 i jest jakby zawieszona, dodaje gazu na maksa i po chwili wartości spadają i przestaje telepać, porobiłem logi statyczne co o tym sądzicie? z góry dzięki...

http://vaglogi.pl/log-001_004_013_4HI504.html
http://vaglogi.pl/log-001_013_018_e8W40ja.html - grupa 18 jak dodaje gazu pokazuje 4 4 4 4 i jak puszczam na chwile 128 i dopiero 0 0 0 0
http://vaglogi.pl/log-001_013_023_jLMTO66.html

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_wyQZ5.html - tutaj grupa 13 jest dobrze za chwile rośnie do 2.99 po czym dodaje gazu i znowu spadają wartości
#276326
@daromk5 auto rozgrzane czy termostat nie domyka? Minimum do logów to 80 st., za niska temperatura nie oddaje rzeczywistego stanu, kąt wtrysku nie mieści się w zakresie, dawka paliwa na jałowym co prawda mieści się w zakresie ale ponad 8 mg/suw to dużo, może warto spróbować synchro wałka przestawić na lekki minus. No i raczej pompki mają już dosyć
#276329
samochód rozgrzewałem na postoju tylko ciężko dobić do 90 stopni, czyli jak w 4 grupie kąt wtrysku pokazuje ciągle 0.0 to wałek jest tak przestawiony, że nie mieści się w zakresie? spalanie na jałowym pokazuje spore bez włączonych lamp i klimy 1.2 L /h no i te pompowtryski powtórka z rozrywki...
#276332
daromk5 pisze:
14 sie 2019, 22:49
czyli jak w 4 grupie kąt wtrysku pokazuje ciągle 0.0 to wałek jest tak przestawiony, że nie mieści się w zakresie? spalanie na jałowym pokazuje spore bez włączonych lamp i klimy 1.2 L /h no i te pompowtryski powtórka z rozrywki...


"czyli jak w 4 grupie kąt wtrysku pokazuje ciągle 0.0 to wałek jest tak przestawiony" wyznawcy teorii powiedzą,że jest idealnie a ja powiem ,że niekoniecznie dla tego konkretnego silnika jest idealnie .
"na jałowym pokazuje spore bez włączonych lamp i klimy 1.2 L /h" - synchroniuzacja też ma wpływ na ten parametr jak i temperatura silnika
co nie zmienia faktu ,że ...... jw.
Awatar użytkownika
By jarek60 -  16 sie 2019, 9:23
 zachodniopomorskie
#276342
U mnie tak się działo po wymianie rozrządu jak złe została napięta rolka napinacza. Wszystko ustało te 128 też jest na zimnym silniku MIERZYĆ NA GORĄCYM CZASAMI I ZE 20 MIN CZEKAM NA POSTOJU NIM OSIĄGNIE TEMPERATURĘ.
Chciałem to dokładnie opisać niestety administrator zamkną temat niewygodny. Na innym forum elektrodzie trochę opisałem dla silnika BKC (korzystaj z OPISÓW a logi poproś żeby ktoś fabryczne wydrukował z VCDS dla twego). Na tej podstawie sam już wywnioskujesz diagnozę. (kont synchronizacji z - 0,98 zmienił się na 0 (po wym rozrządu) i teraz mam całkiem inne wyniki pomiarów - też w normie ale inne, przedtem na zimnym nie występowało 128. Standardowo automatycznie pojawił się problem z odpaleniem gdy temperatura otoczenia mocno na plus. Może nie do końca na temat ale to ważne wskazówki. Ja swój silnik będę chciał poddać mapowaniu i sprawdzam wtryski bo mam przejechane ponad 300000 i nie wiem kiedy były robione(?) itp. ale wracajmy do twego tematu.

Dodano po 15 minutach 21 sekundach:
TAM OPISAŁEM WARUNKI POMIARU (kiedy i jak odcinek na you..... povagowani bardzo dobrze to pokazane) a to bardzo ważne. (nim wtryski podda się regeneracji można wymienić uszczelnienia itp. mapować tylko czy jest taka potrzeba?) Temperatura silnika obowiązkowo zwróć uwagę kiedy daną wartość się odczytuje (wciśnięty gaz).
#276346
jarek60 pisze:
16 sie 2019, 9:38
U mnie tak się działo po wymianie rozrządu jak złe została napięta rolka napinacza. Wszystko ustało te 128 też jest na zimnym silniku MIERZYĆ NA GORĄCYM CZASAMI I ZE 20 MIN CZEKAM NA POSTOJU NIM OSIĄGNIE TEMPERATURĘ.
Chciałem to dokładnie opisać niestety administrator zamkną temat niewygodny. Na innym forum elektrodzie trochę opisałem dla silnika BKC (korzystaj z OPISÓW a logi poproś żeby ktoś fabryczne wydrukował z VCDS dla twego). Na tej podstawie sam już wywnioskujesz diagnozę. (kont synchronizacji z - 0,98 zmienił się na 0 (po wym rozrządu) i teraz mam całkiem inne wyniki pomiarów - też w normie ale inne, przedtem na zimnym nie występowało 128. Standardowo automatycznie pojawił się problem z odpaleniem gdy temperatura otoczenia mocno na plus. Może nie do końca na temat ale to ważne wskazówki. Ja swój silnik będę chciał poddać mapowaniu i sprawdzam wtryski bo mam przejechane ponad 300000 i nie wiem kiedy były robione(?) itp. ale wracajmy do twego tematu.

Dodano po 15 minutach 21 sekundach:
TAM OPISAŁEM WARUNKI POMIARU (kiedy i jak odcinek na you..... povagowani bardzo dobrze to pokazane) a to bardzo ważne. (nim wtryski podda się regeneracji można wymienić uszczelnienia itp. mapować tylko czy jest taka potrzeba?) Temperatura silnika obowiązkowo zwróć uwagę kiedy daną wartość się odczytuje (wciśnięty gaz).
Kolego ,bez urazy , ale skup się i napisz to co chcesz przekazać z sensem bez pośpiechu i bez "byków" , sam nie jestem mistrzem ortografii ale to ....... są podstawy .
#276560
nie mogę skręcić spowrotem, zatrzymałem się na dwóch dolnych srubkach od Egr'a z czego jedna już myślałem że siedziała i odpadła pod silnik, strasznie ciężko je wkręcić od spodu mało miejsca i coś gwint nie łapie jak kręcę jest na to jakiś pomysł ehh ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2019, 18:30 przez daromk5, łącznie zmieniany 1 raz.