Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By wojtas4589 -  20 paź 2019, 19:18
 warmińsko-mazurskie
#277807
Witam!
Jako, że ostatnio wyskoczył mi błąd podczas odczytu

Znaleziono 1 błąd:
18000 - Sygnał czujnika wysokości / czujnik ciśnienia doładowania
P1592 - 000 - Niewiarygodny stosunek
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 112.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.86 V
Bity binarnie: 00001100
Ciśnienie rzecz.: 979.2 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1152.6 mbar


postanowiłem zrobić logi, mógłby ktoś zerknąć i powiedzieć czy są one prawidłowo zrobione i czy coś można z nich wywnioskować, mam wrażenie, że auto wcześniej przyspieszało dynamiczniej (ale może to tylko moje mylne odczucia). Wiem, że powinno być do 4tyś ale miałem za krótki odcinek drogi :) Jak robiłem logi to błąd był już skasowany i narazie nie wyskoczył
dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_i01Sz.html
http://vaglogi.pl/log-003_isUDTM.html
http://vaglogi.pl/log-004_5OMLHI.html
http://vaglogi.pl/log-008_xb4bD.html
http://vaglogi.pl/log-010_Y983BEz.html
http://vaglogi.pl/log-011_4IW3F9.html

http://vaglogi.pl/log-001_004_1UopV0.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_CPHXzD.html



statyczne:
http://vaglogi.pl/log-001_CP5m14Y.html
http://vaglogi.pl/log-003_iAsF90.html
http://vaglogi.pl/log-004_8AEjd.html
http://vaglogi.pl/log-013_Nx1bLM.html
Awatar użytkownika
By wojtas4589 -  24 lis 2019, 17:26
 warmińsko-mazurskie
#278719
Czy grupa 10 to zapis czujnika G31? czy to duży odchył od normy na biegu jałowym, czy jeszcze akceptowalny? Pytam ponieważ błąd j/w powrócił i zapaliła się kontrolka silnika. Po skasowaniu na razie nie wraca, ale jak się paliła to odcinało turbo.
Obrazek