Volkswagen Golf MK5

By djpromill -  19 sie 2014, 16:26
 -------
#140398
Witam
Od dłuższego czasu borykam się z trybem awaryjnym szczególnie na wyższych biegach rzadko na 4 często na 5 na 6 niemal pewne ze zamula. Błąd to P0299 czyli oczywiście za małe ciśnienie.wezyki od podciśnienia sprawdzone sztanga chodzi węże od dolotu sprawdzone pozostaje przepływka a może coś jeszcze.prosze o sugestie
Oto logi:
http://vaglog.rtnet.pl/log_183304.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  20 sie 2014, 21:45
 zachodniopomorskie
#140577
Zastanawia mnie czemu ecu tak mało chce jakby życzenie kierowcy bylo male, ale gaz byl do oporu, ale po pierwsze przy 2200 obr wartosc przeplywki rzeczywistej jest ok ale nie adekwatne do zmierzonego ciśnienia tak samo jak przy wysokich obrotach jest ponad normę co świadczy ze wiecej powietrz silnik zasysa nic wtlacza czyli gdzieś ucieka cisnienie na wysokich turbina jakoś wydala a dol tragedia , dlatego masz blad niedoładowania.
By djpromill -  21 sie 2014, 19:19
 -------
#140673
Czyli sugerujesz sprawdzić szczelności od turbiny do dolotu czy przed turbina tez ??
Zauważyłem tez ze zawór egr jest spocony czy on może mieć wpływ na takie wyniki logów? ?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 sie 2014, 19:30
 zachodniopomorskie
#140674
djpromill pisze:Czyli sugerujesz sprawdzić szczelności od turbiny do dolotu czy przed turbina tez ??
Zauważyłem tez ze zawór egr jest spocony czy on może mieć wpływ na takie wyniki logów? ?
sprawdzic szczelnosc miedzy turbiną a kolektorem ssacym , od filtra do turbawki jest ok bo wskazania przeplywki są duże, niedomykający sie egr tez moze mieć takie objawy, chcyba ze masz elektryczny to położenie potencjometra wywali błąd