Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  14 cze 2015, 17:59
 podlaskie
#182032
Dobra już więcej nie będę odstawiać cyrków. W najbliższym czasie jadę do mechanika ma wgrać aktualizację softu serii. Po wgraniu znowu obserwacje i jeśli będzie przeładowywać to turbina do oddania na gwarancji. Czy firma regenerująca może tłumaczyć się tym, że była źle użytkowana?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 cze 2015, 18:20
 zachodniopomorskie
#182033
michael230 pisze:Dobra już więcej nie będę odstawiać cyrków. W najbliższym czasie jadę do mechanika ma wgrać aktualizację softu serii. Po wgraniu znowu obserwacje i jeśli będzie przeładowywać to turbina do oddania na gwarancji. Czy firma regenerująca może tłumaczyć się tym, że była źle użytkowana?
Zawsze może, ale na pewno nie przyznawaj sie ze auto było po programie.

Dodano po 10 min 22 sek.:
Jak Ci wgra nowy seryjny soft nie zapomnij zrobić logow przed chipowaniem, będzie wiadomo na 100% co jest problemem.
By michael230 -  22 cze 2015, 19:54
 podlaskie
#182938
Hah, chyba muszę zmienić mechanika, ale nie ma na kogo. Wgrał od razu niby poprawiony soft, bez seryjnego. Dodatkowo wyłączył EGR-a, ale silnikiem dalej szarpie i powiedział, że trzeba jeszcze go zaślepić. Nie chce mi się wierzyć w to co mówi.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 cze 2015, 20:14
 zachodniopomorskie
#182943
michael230 pisze:Hah, chyba muszę zmienić mechanika, ale nie ma na kogo. Wgrał od razu niby poprawiony soft, bez seryjnego. Dodatkowo wyłączył EGR-a, ale silnikiem dalej szarpie i powiedział, że trzeba jeszcze go zaślepić. Nie chce mi się wierzyć w to co mówi.
W bls egr jest na potencjometrze i jego niesprawność od razu wykryje ecu, niedomykanie po ilości zasysanego powietrza i dodatkowo po położeniu potencjometru- wywala wtedy kontrolkę silnika.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 cze 2015, 20:39
 zachodniopomorskie
#182947
michael230 pisze:Podejrzałem właśnie pliki mapy i jeśli dobrze odczytuję to maksymalne ciśnienie doładowania to 1,2 bara.
wartość żądana doładowania to nie wszystko, jak ktoś robi gotowca to nie wie jak konkretna turbawka się zachowa na zmianę dawki paliwa a kkk ma tendencję do szybkiego wkręcania się na obroty , jak od razu dowali się dużą dawka paliwa to turbawka szybko nabierze prędkości a N75 nie zdazy zbić ciśnienia i stąd np. duże overboosty i turbina gania wtedy powyżej max wartości doładowania.
By michael230 -  23 cze 2015, 8:56
 podlaskie
#182987
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_222280.html

Logi po zmianie mapy.


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Update:
Dziś znowu przeładowanie, więc telefon i konkretnie do mechanika. Ma jutro rozmawiać z właścicielem zakładu regenerującego. Coś wspominał o ewentualnej wymianie na turbo garreta, czy można coś takiego zrobić w tym silniku?

Jedna z osób mówiła mi, że wymiana turbo na nowe nie pomoże. Ile w tym prawdy?
Nie wiem czy pisałem wcześniej, ale DPF-a miałem i wyrzuciłem z korektą programu. Podobno dobrze byłoby wstawić tam katalizator, bo teraz jest pusta pucha.
Czy pompa vacum może być winna przeładowaniom?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 cze 2015, 9:07
 zachodniopomorskie
#183169
michael230 pisze:Czyli walczyć o wymianę na nową?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Był u mnie znajomy z regenerowaną kkk wytrzymała 10 tys km, w sprawie regeneracji turbiny kkk znasz moje zdanie, tym bardziej ze nowa w kartoniku po rabacie kosztuje juz 1850zł i spokojnie polata do 200 tys km.