#181212
Po wyłączeniu i natychmiastowym włączeniu turbo jakby słabiej działało. Dopiero po wyłączeniu i odczekaniu kilku minut normalnie chodziło. Błędów oczywiście żadnych nie było.
Inny samochód to inny temat, nie zaśmiecajmy tego.jarsyb pisze:Witam Koledzy.
potrzebuje oceny logów po wymianie turbo (tak kontrolnie sprawdzić czy mniej więcej jest ok)
http://vaglog.pl/log_220383.html
pozdrawiam.
Pisałem Ci kilka miesięcy temu o tym sofcie, daj serie i zlogój, potem program i zlogój i daj mi te parametry.michael230 pisze:To tak, jeszcze jedno podejście mechanika. Zrobi aktualizację softu od VW seryjny, a potem chip z nowego softu. Z tego co znalazłem to najnowszy soft ma oznaczenie 9969, a obecnie mam 9071.
Jezeli tak będzie to tylko turbawka nowa.michael230 pisze:Na serii tez przeladowywalo. Ale juz bede pamietac zeby zlogowac na serii.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Po pierwsze turbawka kręć sie ponad miarę a przy kkk to szybka jej śmierć, po drugie co pamiętam problemu nie było jak nie miałeś programu. Dla mnie skumulował Ci się problem regenerowanej turbiny i program gotowiec . Jak ktos wrzuca przy programie bls-a do jednego wora z innymi 105KM czyli bxe, bkc to tak jest. Dla bls-a przy kkk powinien być bezpieczny program znając tendencje tej malej turbawki do szybkiej sie wkręcania i overboostowania przy dużym przepływie spalin co ma miejsce po programie. Po drugie nie znam dobrze zregenerowanej kkk. Więcej nie mam do dodania w tej sprawie.michael230 pisze:Pisałem, że logi już robiłem. Chodzi mi o to żeby wyłapać moment kiedy turbo się wyłącza, ale nie łapie notlaufa, a jedynie podczas dłuższej jazdy udało mi się coś takiego zarejestrować.