Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 cze 2015, 20:22
 zachodniopomorskie
#181452
Auto po programie, winę ponosi na granicy mapsensora przeladowanie i to jest przyczyną. Zregenerowana turbawka nie umie sobie dać rady z tym koksem spalin i szybko zbić ciśnienia do zadanego, ale wg mnie ciśnienie żadane za duże jak na mala turbawke kkk, tyle można podnieść na garecie, ale dla niektórych bkc,bxe to to samo co bls a nie jest. Kkk wg mnie jak chcemy żeby dlugo poganiała nie przekraczać 1,15 bara i moc max 130KM , przy bkc i bxe na garecie można wycisnąć zdrowo 140-150KM, ale każdy robi jak chce. Dla mnie wyjście nowa kkk nie regenerowana i u dobrego tunera zmodyfikować troche soft pod ta turbawke np. Tuneforce będzie wiedzieć o co chodzi. Soft ma być bezpieczny dla kkk a nie pod max moc i będzie git.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  09 cze 2015, 7:26
 zachodniopomorskie
#181512
michael230 pisze:To tak, jeszcze jedno podejście mechanika. Zrobi aktualizację softu od VW seryjny, a potem chip z nowego softu. Z tego co znalazłem to najnowszy soft ma oznaczenie 9969, a obecnie mam 9071.
Pisałem Ci kilka miesięcy temu o tym sofcie, daj serie i zlogój, potem program i zlogój i daj mi te parametry.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 cze 2015, 17:32
 zachodniopomorskie
#182027
A Ty nie umiesz zrobić normalnych logow? Jak już robisz wykres to zgodnie ze sztuką robienia logow dynamicznych a nie gaz w podłogę i zaraz puszczasz, to się nadaje do śmieci co zrobiles, 3 bieg 1500 Obr do 4000 a najlepiej 4 z gazem do deski i ani razu na chwile nie puszczasz gazu bo wynik będzie zły.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 cze 2015, 17:45
 zachodniopomorskie
#182031
michael230 pisze:Pisałem, że logi już robiłem. Chodzi mi o to żeby wyłapać moment kiedy turbo się wyłącza, ale nie łapie notlaufa, a jedynie podczas dłuższej jazdy udało mi się coś takiego zarejestrować.
Po pierwsze turbawka kręć sie ponad miarę a przy kkk to szybka jej śmierć, po drugie co pamiętam problemu nie było jak nie miałeś programu. Dla mnie skumulował Ci się problem regenerowanej turbiny i program gotowiec . Jak ktos wrzuca przy programie bls-a do jednego wora z innymi 105KM czyli bxe, bkc to tak jest. Dla bls-a przy kkk powinien być bezpieczny program znając tendencje tej malej turbawki do szybkiej sie wkręcania i overboostowania przy dużym przepływie spalin co ma miejsce po programie. Po drugie nie znam dobrze zregenerowanej kkk. Więcej nie mam do dodania w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2015, 18:22 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.