Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  24 cze 2015, 22:06
 podlaskie
#183287
Pojeździłem dziś z komputerem, ale bez logów i spoglądałem na żywo. Moją uwagę zwróciła przepływka. Wartość żądana była dużo mniejsza niż odczytana. Wartość odczytana (pole 4) dochodziła do ponad 1000 mg/suw i po przekroczeniu tej wartości nagle spadała do około 600 mg/suw i samochód normalnie przyśpieszał, natomiast do wartości 1000 mg/suw silnik tak jakby coś dławiło. Może być winny przeładowaniom?
#183437
Mettenoos pisze:tylko czy to oby na pewno wina turbiny, widać przecież że geometria pracuje, turbo dmucha, czy to po prostu nie jest wina po stronie sterowania, bo może się okazać że wstawi nową a nadal tak samo ciśnienie będzie wachlować
Najszybciej to chyba źle wyregulowana gruszka lub uszkodzona wewnątrz membrana.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
By michael230 -  25 kwie 2016, 21:02
 podlaskie
#225974
Pojeździłem jakiś czas, a ostatnio przy okazji robienia uszczelki pod głowicą turbo wyczyszczone i jeszcze raz wyregulowane.
Od tygodnia obserwowałem twardy pedał hamulca po krótkim postoju, więc zająłem się podciśnieniami do serwa i pozostałych elementów. Zakupiłem wakuometr i podciśnienie rośnie do około -0.8 bara na wolnych obrotach, a przy podwyższonych obrotach około -0.9 bara na trójniku przy wyjściu z vacuum. Po zgaszeniu silnika minimalnie spada, ale po lekkim ruszeniu trójnika przy wyjściu vacuum spada momentalnie do 0. Vacuum boscha z metalowym króćcem. Po przyjrzeniu się na trójnik zauważyłem chyba lekkie pęknięcie. Możliwe, że układ nie trzyma podciśnienia i dlatego mam problemy z doładowaniem.
Jaki numer ma przewód podciśnienia do serwa razem z trójnikiem na pozostałe elementy podciśnienia?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 kwie 2016, 8:13
 zachodniopomorskie
#226002
michael230 pisze:Pojeździłem jakiś czas, a ostatnio przy okazji robienia uszczelki pod głowicą turbo wyczyszczone i jeszcze raz wyregulowane.
Od tygodnia obserwowałem twardy pedał hamulca po krótkim postoju, więc zająłem się podciśnieniami do serwa i pozostałych elementów. Zakupiłem wakuometr i podciśnienie rośnie do około -0.8 bara na wolnych obrotach, a przy podwyższonych obrotach około -0.9 bara na trójniku przy wyjściu z vacuum. Po zgaszeniu silnika minimalnie spada, ale po lekkim ruszeniu trójnika przy wyjściu vacuum spada momentalnie do 0. Vacuum boscha z metalowym króćcem. Po przyjrzeniu się na trójnik zauważyłem chyba lekkie pęknięcie. Możliwe, że układ nie trzyma podciśnienia i dlatego mam problemy z doładowaniem.
Jaki numer ma przewód podciśnienia do serwa razem z trójnikiem na pozostałe elementy podciśnienia?
Kup w Aso nowe są poprawione i nie pękają na trójniku i przy zgięciu do serwa.