Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  02 kwie 2015, 22:37
 podlaskie
#172465
Byłem u mechanika, przegonił kilka razy samochód jednocześnie odczytując bloki pomiarowe, oczywiście wpadł w tryb awaryjny. I po tym zabiegu tak jakby się odblokował, więc turbina do wyjęcia i do sprawdzenia geometria, a przy okazji cała turbina ewentualnie do regeneracji.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  02 kwie 2015, 23:43
 zachodniopomorskie
#172469
michael230 pisze:Byłem u mechanika, przegonił kilka razy samochód jednocześnie odczytując bloki pomiarowe, oczywiście wpadł w tryb awaryjny. I po tym zabiegu tak jakby się odblokował, więc turbina do wyjęcia i do sprawdzenia geometria, a przy okazji cała turbina ewentualnie do regeneracji.
Turbin kkk nie widziałem zapieczonych tylko miały wyrobioną zmienną geometrię a w 3 miesiące to ona sie nie wyrobiła tylko turbawka mogla dostać po dupie przy takich overboostach, ja tam bym nie podjął się regeneracji z wiadomych względów, nowe do blsa są juz po 2000 zł
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 kwie 2015, 13:09
 zachodniopomorskie
#172509
michael230 pisze:Overboosty były już przed wirusem, zobaczymy w jakim jest stanie po rozebraniu. Mówisz, że lepiej kupić nową?
Tak, regenerowana nigdy nie trzyma równo ciśnienia jak ori , albo za późno wstaje albo mocno overboostuje, regenerowana 10 min jazdy autobanem z v max i zazwyczaj nie ma turbawki, po drugie do kkk i gareta nie ma ori czesci bo producenci ich nie produkują, to są albo zamienniki jakiejś firmy albo China.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 kwie 2015, 13:43
 zachodniopomorskie
#172515
michael230 pisze:To mam do wyboru za 1,9k nową lub regeneracja. Samochód chcę potrzymać jeszcze ze 2 lata. Brać nową czy regeneracja?
Ale pytanie :O wiadomo ze nową, sprawdź bo czesto napisane nowe a sa regenerowane o do blsa sa dwa rodzaje turbawek kkk w zależności od czujnika spalin chyba ze masz go wywalonego programowo.
By michael230 -  19 kwie 2015, 15:50
 podlaskie
#174510
Turbina jednak po regeneracji, bo samochód zamierzam za max. 2 lata sprzedać. Podobno cały środek poszedł do wymiany, geometria też do wymiany. Czuć, że lepiej idzie, przy około 2 tys. obrotów odczuwalne jest przyśpieszenie. Możliwe, że KM lub Nm trochę przybyło. Dostałem rok gwarancji, ale tylko na regenerację. Gwarancja nie obejmuje zmiennej geometrii.
A tu wykresik
Obrazek
By michael230 -  19 kwie 2015, 22:38
 podlaskie
#174589
BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_214135.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_214133.html

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_214136.html
Na 4 biegu.
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_214138.html
Pierwsza część na 4 biegu, 2 część na 2 biegu, a 3 część w czasie jazdy bo chciałem wyłapać tak jakby przyduszenie.

STATYCZNE:
Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_214137.html
Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_214134.html

Mechanik mówił, że poprawił kąt ale ja tego nie widzę.
By michael230 -  06 cze 2015, 19:38
 podlaskie
#181206
No i przejechałem się na regeneracji turbiny, już nigdy więcej regeneracji.
Występują dziwne szarpania przy 3k obrotów przy maksymalnym depnięciu. Brak jakiejkolwiek informacji o trybie awaryjnym lub notlaufie.
Auto ledwo co jechało 120 km/h. Nie dało rady wyprzedzać.

BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217462.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_217463.html

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011, 015: http://vaglog.pl/log_217464.html

W dynamicznych na 4 biegu miałem za krótki odcinek drogi, żeby rozpędzić do 4 tys obrotów.
Od 0 sekund do 38 sekundy na 4 biegu z gazem w podłodze.
od 72 sekundy do 83 sekundy 3 bieg gaz w podłodze
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  06 cze 2015, 19:54
 zachodniopomorskie
#181209
michael230 pisze:To są logi po efekcie tego szarpania. Tak się auto zachowywało po tych szarpaniach, a pedał był w podłodze ale oczywiście działanie turbo nie było odczuwalne po prostu wyłączyło się.
To zgaś silnik, zapal, 1500 Obr trzeci bieg i gaz do dechy dopóki możesz i nie odetnie, ale caly czas do dechy, przy notlaufie to nie logi jak ecu tnie dawkę.