Volkswagen Golf MK5

By lligaj -  15 cze 2015, 23:37
 dolnośląskie
#182234
VW TOUAREG
3.0TDI V6 BKS
SILNIK SERYJNY
2007 r
155 000 KM

Witam, proszę o analizę logów. Mam wrażenie, że samochód czasem słabo zbiera się z dołu tzn poniżej 2000 obrotów i czasami więcej pali.

LOGI DYNAMICZNE

LOGI PRZED PRZEGONIENIEM AUTA
GRUPA 3: http://vaglog.pl/log_221418.html
GRUPA 10: http://vaglog.pl/log_221414.html
GRUPA 11: http://vaglog.pl/log_221415.html

LOGI PO PRZEGONIENIU AUTA
GRUPA 3: http://vaglog.pl/log_221416.html
GRUPA 10: http://vaglog.pl/log_221420.html
GRUPA 11: http://vaglog.pl/log_221419.html


Logi robione podczas jazdy a nie prze gazówka na postoju
By lligaj -  16 cze 2015, 23:49
 dolnośląskie
#182324
PinkFloyd pisze:Mało powietrza to i mało mocy z dołu, poza tym wyżej wzorcowo, winę albo ponoszą dolot- kolektory, egr- chociaż on powinien wywalić błąd lub podtarty wałek, albo gruszka nie jest wciągana do samego ogranicznika.
Witam zrobiłem logi ponownie i dodałem inne. Możecie ocenić to ? Podobno 3.0tdi się zbierają gorzej z dołu może ten typ tak ma ? Nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Nie mam możliwości nigdzie sprawdzenie filtra DPF, błędów żadnych nie ma.

LOGI 1 i 11
http://vaglog.pl/log_221605.html

LOGI 3 i 4
http://vaglog.pl/log_221601.html

LOGI 7 i 8
http://vaglog.pl/log_221603.html


LOGI 10
http://vaglog.pl/log_221604.html

LOG 102 z jakimiś temperaturami dużymi
http://vaglog.pl/log_221600.html
#182332
lligaj pisze: Podobno 3.0tdi się zbierają gorzej z dołu może ten typ tak ma ?
właśnie odwrotnie, powinien bardzo dobrze zbierać się od dołu, już przez sam fakt że to V-ka, wystarczy spojrzeć na ciśnienie zadane przez producenta, twoje auto do 2000 rpm nie jedzie a powinno już ode 1400rpm ładnie się zbierać, zresztą jeździłem do pracy z kolegą A6 3.0 TDI i zbierał się rewelacyjnie,
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  17 cze 2015, 9:05
 zachodniopomorskie
#182339
Mettenoos pisze:
lligaj pisze: Podobno 3.0tdi się zbierają gorzej z dołu może ten typ tak ma ?
właśnie odwrotnie, powinien bardzo dobrze zbierać się od dołu, już przez sam fakt że to V-ka, wystarczy spojrzeć na ciśnienie zadane przez producenta, twoje auto do 2000 rpm nie jedzie a powinno już ode 1400rpm ładnie się zbierać, zresztą jeździłem do pracy z kolegą A6 3.0 TDI i zbierał się rewelacyjnie,
masz rację, jeździłem takim z automatem i turbo dziury nie było nic, poza tym u znajomego 3.0TDi w A6 nie ciągnął z dołu bo uszkodziły się klapki kolektora ssącego- siłownik działał ale klapki się nie ruszały- urwały.