#185288
Można zrobić że rozciąć puszkę wywalić wkład i zaspawać, wkładanie rurki w puszkę jest problematyczne- często w tym modelu po czasie puszcza ta rurka- spawy do cienkiej blachy i rezonansuje, najlepiej by było wywalić puszke z czujnikami wstawić samą rurkę jako przelot-ale dość dużo roboty Po wywaleniu wkładu dpf możesz zostawić czujniki na swoim miejscu ( ładniej będzie wyglądać i jak ori ) - w ecu będą wycięte programowo i ich sterwnik nie będzie widział. Po zamknięciu egr troszkę bez kata i dpf-a będzie zapach spalin i bez egr zimą wolniej się będzie nagrzewał i praca silnika będzie bardziej twarda na jałowym.Damis pisze:Ok a jak egr tuner mi zostawi cały czas zamknięty? Będzie to kolidowac z czymś?
I pytanie ostatnie : dpf wycinam i wstawiam tylko zwykła rurkę zamiast dpf, może tak być?
Po wyprogramowaniu dpfa te czujniki co idą do niego mogę wypiac z kostek z góry silnika i zostawić je puste?
Pozdrawiam
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;