Volkswagen Golf MK5

By Damis -  12 lip 2015, 20:54
 mazowieckie
#185097
Witam ponownie.
Panowie wymieniłem wałek, szklanki itd. bo wszystko było w Straszym stanie, wałem bardzo wytarty. założyłem oryginalny używany wałek ale w bardzo dobrym stanie.

Niestety nadal mam słaby dół i brakuje mocy... W sumie nic się nie zmieniło względem starego walka...
Co może być przyczyną spadku mocy?

Nie wiem już gdzie mam szukać problemu....
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  12 lip 2015, 21:32
 zachodniopomorskie
#185102
Damis pisze:Witam ponownie.
Panowie wymieniłem wałek, szklanki itd. bo wszystko było w Straszym stanie, wałem bardzo wytarty. założyłem oryginalny używany wałek ale w bardzo dobrym stanie.

Niestety nadal mam słaby dół i brakuje mocy... W sumie nic się nie zmieniło względem starego walka...
Co może być przyczyną spadku mocy?

Nie wiem już gdzie mam szukać problemu....
daj po wymianie wałka 011 i 03 dynamicznie razem
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  13 lip 2015, 16:25
 zachodniopomorskie
#185139
Na 3 biegu dalej widac ze masz nieszczelnosc gdzies w dolocie, duza nie jest, ale... Po drugie turbinę masz regenerowaną? Auto po programie- albo jak byla regenerowana zle ustawiona sztanga, lub zużyty pierścień zmiennej geometrii, albo jak ktos chipowal dużo zdjął paliwa z dołu dla ochrony dwumasy.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 lip 2015, 13:15
 zachodniopomorskie
#185239
Tu nic nie wynika, ostatnie dopalanie 210km temu, zapełnienie 27%, jak na blsa to dość dużo albo związane z nieszczelnością lub chipem, do 40% jeszcze troche wiec to nie jest powodem, carbon mass 47g wiec w normie, moze czujnik jakiś zaszwankował, daj jeszcze 075 na jakowym i w czasie jazdy i sprawdź raz błędy.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 lip 2015, 16:42
 zachodniopomorskie
#185253
008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność
18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction

Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

Wymagania wstępne (ogólne):

• Włączamy zapłon

•Włączamy silnik


•Temperatora płynu chłodzącego
powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)

•Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii
(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)

Warunki jakie należy spełnić:

• Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę

•Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM

• Czas trwania ok..15-20 Minut
•Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C

Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz]

[01 - Engine]
[Coding-II - 11]

• Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.


[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.


[Go!]
MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką
MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)
MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...
MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)


Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.
Chipowales blsa i masz nieszczelnosc i filtr szybko się zapełnia, spróbuj serwisowago do palenia, czasami wywala ten

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Chipowales blsa i masz nieszczelnosc i filtr szybko się zapełnia, spróbuj serwisowago do palenia, czasami wywala ten błąd jak g450 zle wskazuje i można by bylo go podmienić. Dół moze tez być slaby przez dpf zapchany. Dpf dostał po dupie przez program, np. Tuneforce umie dobrze chipowac blsa bez wycinania dpf i szybko się nie zapełnia, np. gotowce sie w tym silniku nie sprawdzają z uwagi na turbinę kkk i dpf.

Przy takim wskazaniu masy popiołu jaki masz zapisany w ecu przebieg auta dla bls powinien być w granicach 170-180 tys km.
By Damis -  14 lip 2015, 20:46
 mazowieckie
#185278
Ok a jak egr tuner mi zostawi cały czas zamknięty? Będzie to kolidowac z czymś?

I pytanie ostatnie : dpf wycinam i wstawiam tylko zwykła rurkę zamiast dpf, może tak być?
Po wyprogramowaniu dpfa te czujniki co idą do niego mogę wypiac z kostek z góry silnika i zostawić je puste?

Pozdrawiam