Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 lip 2015, 21:30
 zachodniopomorskie
#185288
Damis pisze:Ok a jak egr tuner mi zostawi cały czas zamknięty? Będzie to kolidowac z czymś?

I pytanie ostatnie : dpf wycinam i wstawiam tylko zwykła rurkę zamiast dpf, może tak być?
Po wyprogramowaniu dpfa te czujniki co idą do niego mogę wypiac z kostek z góry silnika i zostawić je puste?

Pozdrawiam
Można zrobić że rozciąć puszkę wywalić wkład i zaspawać, wkładanie rurki w puszkę jest problematyczne- często w tym modelu po czasie puszcza ta rurka- spawy do cienkiej blachy i rezonansuje, najlepiej by było wywalić puszke z czujnikami wstawić samą rurkę jako przelot-ale dość dużo roboty Po wywaleniu wkładu dpf możesz zostawić czujniki na swoim miejscu ( ładniej będzie wyglądać i jak ori ) - w ecu będą wycięte programowo i ich sterwnik nie będzie widział. Po zamknięciu egr troszkę bez kata i dpf-a będzie zapach spalin i bez egr zimą wolniej się będzie nagrzewał i praca silnika będzie bardziej twarda na jałowym.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  15 lip 2015, 14:14
 zachodniopomorskie
#185350
Damis pisze:A i jeszcze jedno pytanie :
Jak zaprogramować VCDSem nowy filtr dpf? proszę o instrukcje
Wchodzisz w silnik, adaptacje, w adaptacjach szukasz Carbon mass i w polu wpisujesz 0 i akceptujesz, wtedy wartość Carbon mass powinna być 0.0g. Warto zrobić tez wtedy adaptacje g450.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  15 lip 2015, 18:19
 zachodniopomorskie
#185368
Damis pisze:Ok dzięki za informację.

Właśnie przeczytałem że w bls wypalanie jest podobno dzięki wałkowi rozrzadu i jakieś krzywce na nim. Ja zmieniłem wałek ale nie wiem czy od blsa z dpf... I tu mógł być problem...
Mylę się czy mam rację?
Tak, wałek musi być tylko od blsa, nowe walki to ok 900zł. Jak założyłeś inny to może być ale wtedy musisz wyciąć fizycznie i programowo dpf bo się nie będzie dopalal.