Volkswagen Golf MK5

By żółwik -  20 cze 2015, 10:56
 śląskie
#182637
Proszę o analizę logów. Mam problem tego typu, że auto ma moc i normalnie jeździ. Gdy wjechałem na autostradę, wrzuciłem 5 bieg to nie pójdzie więcej jak 140 km/h i 3200 obrotów. :cray2:


DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_221881.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_221882.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221883.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_221884.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_221885.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_221886.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_221880.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221879.html

STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_221878.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_221877.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_221876.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_221875.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221874.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_221872.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_221873.html
By żółwik -  20 cze 2015, 11:34
 śląskie
#182643
A-R-T-U-R pisze:bo w Polsce wiecej nie wolno :laugh:
sorki za :offtopic: ale nie moglem sie powstrzymać
Wiadomo, ale od czasu do czasu przydało by się coś wyprzedzić na autostradzie albo trochę podgonić :P
By żółwik -  20 cze 2015, 12:42
 śląskie
#182656
Mettenoos pisze:Nie jedzie bo chwyta notlaufa przy +/- 2150 rpm, w ecu nie masz błędu przekroczenia górnej granicy doładowania?
Właśnie żadnego błędu. Czyli co to dla mnie oznacza?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 cze 2015, 7:42
 zachodniopomorskie
#182716
Zastanawia mnie jedno przeładowanie nie trwa więcej niż 3 sek wiec notlaufa nie ma, widac ze ecu nie tnie dawki, przeplywka pokazuje dobrze, przy notlaufie powinno być wskazanie 550. Turbawka potem jest ok, nieszczelności nie ma , widac bez problemu dociągnąłeś do 4000 Obr, intersuje mnie ten przedział ze Ci nie idzie pow 140km/h, wylacz silnik i włacz spokojnie dojedz do 100km/h i wtedy z 5 biegiem zlogój do deski do momentu aż przestanie przyspieszać. Inne parametry masz bdb, moze dawkę paliwa zmniejszales?
By żółwik -  21 cze 2015, 11:18
 śląskie
#182743
PinkFloyd pisze:Zastanawia mnie jedno przeładowanie nie trwa więcej niż 3 sek wiec notlaufa nie ma, widac ze ecu nie tnie dawki, przeplywka pokazuje dobrze, przy notlaufie powinno być wskazanie 550. Turbawka potem jest ok, nieszczelności nie ma , widac bez problemu dociągnąłeś do 4000 Obr, intersuje mnie ten przedział ze Ci nie idzie pow 140km/h, wylacz silnik i włacz spokojnie dojedz do 100km/h i wtedy z 5 biegiem zlogój do deski do momentu aż przestanie przyspieszać. Inne parametry masz bdb, moze dawkę paliwa zmniejszales?
Nic nie zmieniałem z dawkami paliwa. Co do włączania i wyłączania silnika to raz mi się udało osiągnąć prawie 4000 obrotów (więcej się nie udało, bo nie było gdzie ;) ), więc wydaje mi się że to nie jest stały objaw.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 cze 2015, 11:25
 zachodniopomorskie
#182744
żółwik pisze:
PinkFloyd pisze:Zastanawia mnie jedno przeładowanie nie trwa więcej niż 3 sek wiec notlaufa nie ma, widac ze ecu nie tnie dawki, przeplywka pokazuje dobrze, przy notlaufie powinno być wskazanie 550. Turbawka potem jest ok, nieszczelności nie ma , widac bez problemu dociągnąłeś do 4000 Obr, intersuje mnie ten przedział ze Ci nie idzie pow 140km/h, wylacz silnik i włacz spokojnie dojedz do 100km/h i wtedy z 5 biegiem zlogój do deski do momentu aż przestanie przyspieszać. Inne parametry masz bdb, moze dawkę paliwa zmniejszales?
Nic nie zmieniałem z dawkami paliwa. Co do włączania i wyłączania silnika to raz mi się udało osiągnąć prawie 4000 obrotów (więcej się nie udało, bo nie było gdzie ;) ), więc wydaje mi się że to nie jest stały objaw.
daj mi 03 i 011 dynamicznie na 5 biegu jak masz ten objaw.
By żółwik -  21 cze 2015, 11:42
 śląskie
#182745
PinkFloyd pisze:
żółwik pisze:
PinkFloyd pisze:Zastanawia mnie jedno przeładowanie nie trwa więcej niż 3 sek wiec notlaufa nie ma, widac ze ecu nie tnie dawki, przeplywka pokazuje dobrze, przy notlaufie powinno być wskazanie 550. Turbawka potem jest ok, nieszczelności nie ma , widac bez problemu dociągnąłeś do 4000 Obr, intersuje mnie ten przedział ze Ci nie idzie pow 140km/h, wylacz silnik i włacz spokojnie dojedz do 100km/h i wtedy z 5 biegiem zlogój do deski do momentu aż przestanie przyspieszać. Inne parametry masz bdb, moze dawkę paliwa zmniejszales?
Nic nie zmieniałem z dawkami paliwa. Co do włączania i wyłączania silnika to raz mi się udało osiągnąć prawie 4000 obrotów (więcej się nie udało, bo nie było gdzie ;) ), więc wydaje mi się że to nie jest stały objaw.
daj mi 03 i 011 dynamicznie na 5 biegu jak masz ten objaw.
Jasne, postaram się to zrobić w okolicach środy, bo teraz niestety nie mam jak i napiszę PW.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 cze 2015, 12:01
 pomorskie
#182748
unseen pisze:No i moc jest w okolicach 110 koni już od 3000 obrotów .
Absolutnie nie ma 110ps, wystarczy spojrzeć na dawke paliwa, z samego powietrza moc się nie weźmie, to jest BRU
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 cze 2015, 12:51
 pomorskie
#182756
Oczywiście że nie ale musi zawierać się w określonym przedziale a tutaj jest ewidentnie niższa

Dodano po 8 min 52 sek.:
PinkFloyd pisze: moze dawkę paliwa zmniejszales?
Qrde, przecież BRU względem 105 konnych jest wlaśnie wykastrowany m.in. okrojeniem dawki, sorry za zamieszanie

Dodano po 15 min 33 sek.:
unseen pisze:U siebie wyliczyłem przed pomiarem u Krzycho też
Jak to liczysz?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 cze 2015, 13:24
 zachodniopomorskie
#182760
Wartość wymagana nie powinna być mniejsza niż wartość rzeczywista, procentowo można to wyliczyć ile procentów jest jedna jednostka i pomnożyć przez wartość rzeczywista, tylko tym nie obliczysz bonusów fabryki, tylko bierzesz pod uwagę moc seryjna czyli np. 105 KM i sprawdzasz czy silnik ma fabryczne normy, jak dawka spada to procentowo obliczasz o ile przy danych obrotach ma orientacyjna moc. Po czasie to juz nawet nie wyliczasz wystarczy ze tylko spojrzysz i wiesz orientacyjnie.