Volkswagen Golf MK5

#185028
Witam
Mam prosbe o sprawdzenie logo dynamicznych i statycznych.
Pacjent to 1.9 BKC 2005 135tys mil. Zakupilem go jakies 4 miesiace temu i dopiero niedawno wpadl mi w rece kabel z e-service
Objawy to drgania na jalowym i turbo jakby nie bralo od poczatku. Ogolnie to byla nieszczelnos w rurze od turbo inercooler troche zapocona. Powod sciety klips gdyz poprzedni kierowca prawdopodobnie jakis wiekszy kraweznik zachaczyl
dynamiczne
http://vaglog.pl/log_224554.html003
http://vaglog.pl/log_224555.html008
http://vaglog.pl/log_224556.html010
http://vaglog.pl/log_224557.html011
statyczne
http://vaglog.pl/log_224558.html001
http://vaglog.pl/log_224559.html003
http://vaglog.pl/log_224560.html004
http://vaglog.pl/log_224561.html007
http://vaglog.pl/log_224562.html008
http://vaglog.pl/log_224563.html010
http://vaglog.pl/log_224564.html011
http://vaglog.pl/log_224565.html013
http://vaglog.pl/log_224566.html018
http://vaglog.pl/log_224567.html023

Z gory dziekuje i pozdrawiam :hi:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  11 lip 2015, 23:05
 zachodniopomorskie
#185062
Żadnej tragedii tu nie widac, turbina z dolu overboostuje ale szybko zbija ciśnienie, , nieszczelności nie widac, Żeby z dołu ladnie ciągnęła nie można skrócić sztangi bo będzie przeładowanie, tym bardziej ze ju mocno a overboostuje, wiec w tym przypadku sprawdź wałek i popychacze czy nie wytarte.
#193635
Ja tak w zasadzie to chciałem się jedynie pokazać, że zacząłem eksperymentować z logami. Jeszcze nie bardzo potrafię to robić, a jedynie udało mi się zrobić statyczne 013 018 i 023. Wynik mam tak zapisany ponieważ nie umiem inaczej jeszcze:

Address 01: Engine (03G 906 016 JK)

10:49:05 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

10:49:05 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

10:49:05 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-9.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-12.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-8.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-25.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Czy z tego można coś wywnioskować?