Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By paku -  25 lip 2015, 16:13
 małopolskie
#186304
Dziś już nie zrobię logów dpfa, parę dni temu robiłem screeny tych grup o których piszesz:

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=3 ... 98#p185985

Zauwazyłem że mój Golf na biegu jałowym nie trzyma obrotów, waha się między 840, a 819 co widać na logach. Czy przyczyną może być wsadzone kolojednomasowe?
Ogólnie jak sie prezentuje mój ropniak?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  25 lip 2015, 17:32
 zachodniopomorskie
#186309
paku pisze:Dziś już nie zrobię logów dpfa, parę dni temu robiłem screeny tych grup o których piszesz:

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=3 ... 98#p185985

Zauwazyłem że mój Golf na biegu jałowym nie trzyma obrotów, waha się między 840, a 819 co widać na logach. Czy przyczyną może być wsadzone kolojednomasowe?
Ogólnie jak sie prezentuje mój ropniak?
Wszystko ok, na vcdsie tak obroty czasem sie zmieniają ( nie masz drgawek na jalowym ) ?Możesz w adaptacjach lekko podnieść obrót żeby bylo stabilnie 840. Sam u siebie tak robiłem.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  25 lip 2015, 20:57
 zachodniopomorskie
#186325
Turbina, pompki -OK, przed wymiana na jednomas tez tak miałeś? Wiele 105KM TDI ma drgawki- w sumie nie ustalono co jest powodem- niektórzy twierdzą że to TTTM. U mnie po podniesieniu obrotów na 840 trochę były mniejsze, po wymianie wałka , popychaczy, zalania cerateca zupełnie zniknęły- wałek był już lekko podtarty tak samo jak popychacze- chociaż objawów jeszcze nie było- to norma dla PD przy przebiegu ok 200 tys km. Z tym można jeździć.
By darkb -  01 lip 2018, 13:10
 łódzkie
#266229
Witam kolegów
Bardzo proszę o pomoc w interpretacji logów VW Caddy 1,9 BLS 105 KM
Auto działa prawidłowo lecz spalanie wynosi średnio 9 l
Czy wszystko jest ok wg logów , Dzięki za pomoc.
Statyczne:

Grupa ,3,4,7
http://vaglogi.pl/log-003_004_007_fX6xnd.html
Grupa 11, 13,18
http://vaglogi.pl/log-011_013_018_5oGIoZL.html
Grupa 13,18,23
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_00gz0.html

Dynamiczne:
Grupa 1,3,4
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_lRM2I7A.html
Grupa 1,7,11
http://vaglogi.pl/log-001_007_011_F24ex1.html

Basic settings
Grupa 3
http://vaglogi.pl/log-003_8v77DT.html
Grupa 11
http://vaglogi.pl/log-011_eEBkY9z.html

Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  01 lip 2018, 14:57
 pomorskie
#266235
Caddy będzie palić więcej niż golf z uwagi na budowę karoserii, mniej opływową, spójrz choćby na lustra. Kolega też ma Caddy i jemu spala ok. 8 litrów srednio. Nie widać pracy EGR, jest w pozycji OFF, zbyt niska temperatura płynu chlodzacego, czy auto było w 100% rozgrzane? Przez EGR off auto może nie osiągać nominalnej temperatury lub znacznie dłużej ja osiąga

Dodano po 24 sekundach:
Błędów żadnych nie ma?
By darkb -  03 lip 2018, 22:53
 łódzkie
#266361
Błędów brak jest jakichkolwiek a nagrzewa się bardzo powoli
Na postoju trwa to wieczność a podczas jazdy po około 5 km do takiej temperatury jak w logach max
A. Czy coś Jeszce widać. Z tych logów złego oprócz egra i co to znaczy egr off
Że jest wyłączony jakoś
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 lip 2018, 22:59
 pomorskie
#266362
Nic złego nie widzę oprócz tego że nie osiąga nominalnej temperatury jaką jest co najmniej 80 st. C

przez to spalanie też może być wyższe

Dodano po 1 minucie 47 sekundach:
Na postoju nie zagrzejesz TDI nigdy do nominalnej temperatury, 5 km też jest za mało, zrób 15 km ostrej jazdy i sprawdź wówczas temperaturę płynu chłodzącego