Volkswagen Golf MK5

By Dany_2002 -  07 sie 2015, 18:58
 mazowieckie
#187966
Witajcie.
Bardzo proszę o pomoc i analizę logów Seata mojej żony. Objawy- od pewnego czasu brak mocy, strasznie kopci i nie ma ducha - wogóle a te 4200obrotów to max i wieczność. Z góry dziękuje za pomoc i sugestie.

Logi dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_227845.html 000

http://vaglog.pl/log_227846.html 001

http://vaglog.pl/log_227847.html 003

http://vaglog.pl/log_227848.html 004

http://vaglog.pl/log_227849.html 008

http://vaglog.pl/log_227851.html 010

http://vaglog.pl/log_227852.html 011


Logi statyczne:


http://vaglog.pl/log_227831.html 000

http://vaglog.pl/log_227832.html 001

http://vaglog.pl/log_227833.html 003

http://vaglog.pl/log_227835.html 004

http://vaglog.pl/log_227836.html 007

http://vaglog.pl/log_227837.html 011

http://vaglog.pl/log_227838.html 013

http://vaglog.pl/log_227839.html 018

http://vaglog.pl/log_227840.html 023


Po sugestii forumowicza po podmianie przepływomierza na sprawny objawy niestety nie ustąpiły
By Dany_2002 -  08 sie 2015, 22:24
 mazowieckie
#188093
dzisiaj turbina wyjęta, było troszke sadzy , gruszka niby ściąga do końca ale..., wirnik ok do szczęścia urwała się śruba trzymająca pierścień z geometria i do poniedziałku d...upa, Odcinek między przepływka a turbo pewny, tak samo przeplywka wsadzona z passata sprawnego o takim samym nr nic nie pomogła, Zobaczymy w poniedzialek jak poskladam turbinę co będzie. Jeszcze raz dzięki za pomoc
By Dany_2002 -  10 sie 2015, 18:52
 mazowieckie
#188312
i wróciłem ...(zły) z garażu. Turbina wyczyszczona sprawdzona na maszynie , wszystko w jak najlepszym porządku . Po zamontowaniu i odpaleniu nic się nie zmieniło może troszkę szybciej wkręca się na obroty ale bardzo bardzo nieznacznie. Ehhhh , czy winny może być czujnik ciśnienia doładowania?? czy może być uszkodzony i nie wywoływać błędów? Kolektor po zdjęciu okopcony był równomiernie na każdym cylindrze. Podpowie ktoś coś...?
By Dany_2002 -  12 sie 2015, 21:49
 mazowieckie
#188547
Zagadka się wyjaśniła ;-( Pompowtryskiwacze zdemontowane i.... gniazda pompowtryskiwaczy masakra wyrobione po 0,5 mm ciśnienie z cylindrów popychało wtryskiwacz ku górze a ze trzyma się tylko z jednej strony druga wyrabiała gniazdo. Powstałe opiłki pozapychały pompowtryski i to wszystkie 4 !!! Dodatkowo coś wpadło na drugi tłok i wiadomo co narobiło ehhhh SEAT PORAZKA