Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  10 sie 2015, 21:59
 podlaskie
#188333
Witam,
Mam problem z samochodem. Błąd jaki wyskakuje to:
000257 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 - 000 - niewiarygodny sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 178255 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:03:28

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1890 /min
Prędkość: 75.0 km/h
Temperatura: 25.2*C
Ciśnienie rzecz.: 1040.4 mbar
Masowe n.przepływu: 34.13 g/s
(bez jednostek): 0.76
Temperatura: 83.7*C

008825 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
P2279 - 000 - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Przebieg: 178920 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:03:53

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2331 /min
Prędkość: 113.0 km/h
Temperatura: 43.2*C
Ciśnienie rzecz.: 1897.2 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1927.8 mbar
(bez jednostek): 0.66
Zrobiłem jedynie logi dynamiczne:
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_228200.html

Przepływomierz do wymiany czy lepiej najpierw podmienić?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  11 sie 2015, 7:03
 zachodniopomorskie
#188344
Nie możliwe żeby przeplywka miała szczególnie z dolu tak wysokie wartości przy takim ciśnieniu doładowania. Nie czyściłeś jej moze? Moze w niej cos się uszkodzilo lub ktos wstawił opornik miedzy pinami. Ecu widzi to jako nieszczelnosc w ukl dolotowym, ale przy takim wskazaniu przeplywki przy 1700 Obr ciśnienie doładowania powinno juz przekraczac 1.4 bara co jej niewykonalne.