Volkswagen Golf MK5

By djpromill2 -  22 sie 2015, 20:33
 kujawsko-pomorskie
#189851
Witam
Pacjent to Golf V 2.0 Tdi BKD.
Od dłuższego czasu tryb awaryjny na 6 biegu.Blad zbyt małego ciśnienia. Co zostało sprawdzone i zrobione :
-Nowy przepływomierz
-sprawdzona "pod mikroskopem" szczelność dolotu włącznie z wymontowaniem i czyszczeniem intercoolera.
-sprawdzona szczelność podciśnienia i blok zaworów. -sprawdzony cały wydech (rozkrecany)
-geometria turbo chodzi bez oporu dosłownie paluszki em można nadusic.
A teraz logi dynamiczne grup 03 08 11
http://vaglog.pl/log_228798.html

Na pierwszy rzut oka nieszczelnościw dolocie ale to można wykluczyć.
Jednak interesująca jest grupa 008 i tu pytanie do fachowców dlaczego jest tam tak mmałe zyczenie kierowcy.Czyzby coś z układem paliwowym? ?
By Bartas -  22 sie 2015, 20:52
 kujawsko-pomorskie
#189853
djpromill2 pisze:Witam
Pacjent to Golf V 2.0 Tdi BKD.
Od dłuższego czasu tryb awaryjny na 6 biegu.Blad zbyt małego ciśnienia. Co zostało sprawdzone i zrobione :
-Nowy przepływomierz
-sprawdzona "pod mikroskopem" szczelność dolotu włącznie z wymontowaniem i czyszczeniem intercoolera.
-sprawdzona szczelność podciśnienia i blok zaworów. -sprawdzony cały wydech (rozkrecany)
-geometria turbo chodzi bez oporu dosłownie paluszki em można nadusic.
A teraz logi dynamiczne grup 03 08 11
http://vaglog.pl/log_228798.html

Na pierwszy rzut oka nieszczelnościw dolocie ale to można wykluczyć.
Jednak interesująca jest grupa 008 i tu pytanie do fachowców dlaczego jest tam tak mmałe zyczenie kierowcy.Czyzby coś z układem paliwowym? ?
Turbo regenerowane?
By Bartas -  22 sie 2015, 21:04
 kujawsko-pomorskie
#189857
djpromill2 pisze:Ciężko powiedzieć gdyż mam tą bolaczke od nowości a ja turbo nieregenerowalem.Ale w przyszłym tygodniu zdejmuje turbine. Wiec zobaczymy.
Na moje problemem jest turbo, zrwróv uwage na 11 "pełne" doładowanie ma dopiero przy 2,5 2,6k a do 2 tys ciagnie pewnie jak sdi :/
By djpromill2 -  22 sie 2015, 21:12
 kujawsko-pomorskie
#189858
Wyjme turbo to zerkne na stan łopatek i zmienna geometrię.
Ale czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat grupy 008 dlaczego jest tak małe życzenie kierowcy bo gaz wduszony na max w blokach pomiarowych przepustnicy wskazuje prawidłowo.
I jeszcze jedno pytanie dlaczego silnik ciągnie tak dużo powietrza mimo że dolot jest szczelny na 100% co jeszcze silnik stara się nadrobić dodatkowym powietrzem??
Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 21:17 przez djpromill2, łącznie zmieniany 1 raz.
By djpromill2 -  22 sie 2015, 21:21
 kujawsko-pomorskie
#189860
Kurcze nie mam nadrobie to jutro.
Czy czujnik ciśnienia może wskazywać zaniżone ciśnienie,bez wywalania błędu? ?
Na co wpływa czujnik temperatury w dolocie? ?
Czy grupy 001 010 zalogować dynamicznie??
By djpromill2 -  23 sie 2015, 16:07
 kujawsko-pomorskie
#189915
Trochę dziwne w zasadzie to gdzie znajduje się ten czujnik przed turbina czy za bo jak za to myślałem ze sprężone powietrze bardziej się nagrzewa rano miałem 17°C i skakał co jakiś czas na 16°C
EGR czyscilem rok temu.Problem juz wtedy występował ale zero poprawy.
Z tyłu silnika mam gdzieś dziurę w układzie wydechowy może przy kolektorze gdyż silnik z tyłu jest trochę okopcony spalinami.Czy uciekajace troche spaliny może tak osłabić turbine. Niewiem skąd być może chłodnica spalin dziurawa.