#189851
Witam
Pacjent to Golf V 2.0 Tdi BKD.
Od dłuższego czasu tryb awaryjny na 6 biegu.Blad zbyt małego ciśnienia. Co zostało sprawdzone i zrobione :
-Nowy przepływomierz
-sprawdzona "pod mikroskopem" szczelność dolotu włącznie z wymontowaniem i czyszczeniem intercoolera.
-sprawdzona szczelność podciśnienia i blok zaworów. -sprawdzony cały wydech (rozkrecany)
-geometria turbo chodzi bez oporu dosłownie paluszki em można nadusic.
A teraz logi dynamiczne grup 03 08 11
http://vaglog.pl/log_228798.html
Na pierwszy rzut oka nieszczelnościw dolocie ale to można wykluczyć.
Jednak interesująca jest grupa 008 i tu pytanie do fachowców dlaczego jest tam tak mmałe zyczenie kierowcy.Czyzby coś z układem paliwowym? ?
Pacjent to Golf V 2.0 Tdi BKD.
Od dłuższego czasu tryb awaryjny na 6 biegu.Blad zbyt małego ciśnienia. Co zostało sprawdzone i zrobione :
-Nowy przepływomierz
-sprawdzona "pod mikroskopem" szczelność dolotu włącznie z wymontowaniem i czyszczeniem intercoolera.
-sprawdzona szczelność podciśnienia i blok zaworów. -sprawdzony cały wydech (rozkrecany)
-geometria turbo chodzi bez oporu dosłownie paluszki em można nadusic.
A teraz logi dynamiczne grup 03 08 11
http://vaglog.pl/log_228798.html
Na pierwszy rzut oka nieszczelnościw dolocie ale to można wykluczyć.
Jednak interesująca jest grupa 008 i tu pytanie do fachowców dlaczego jest tam tak mmałe zyczenie kierowcy.Czyzby coś z układem paliwowym? ?