Volkswagen Golf MK5

By Bartas -  10 sty 2016, 10:20
 kujawsko-pomorskie
#209572
bejrutmc pisze:skoda octavia 2
silnik bxe
auto po wgranym virusie
rok 2007
przebieg 240 tys

Witam
Zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne i prosiłbym o ocenę.
Auto po programie.
Log na IV biegu tylko do 3tys ponieważ jest trochę ślisko i nie chciałem ryzykować.
http://vaglog.pl/log_246238.html
Log na III biegu
http://vaglog.pl/log_246242.html

Brak błędów zapisanych, notlauf itp, jednak logi chyba nie wyglądają najlepiej?
Chyba nie mam pojęcia, bo ja tu nie widze chipa masz seryjne cisnienie dla BXE, pomimo to turbina do 2 tys przeładowuje, a po 2 tys nie doładowuje, sprawdzałes czy chodzi "gruszka" ?
By bejrutmc -  10 sty 2016, 21:38
 podkarpackie
#209725
Zbadałem certyfikat i widnieje ewidentnie "optymalizacja oprogramowania".
Po nocnym postoju auto puszcza siwą chmurkę podczas startu. Występują czasami drgania na biegu jałowym ale podobno bxe tak ma. Co do turbo to występuje karetka , po nagrzaniu silnika trochę cichsza.
Wrzucam logi statyczne, temp na blacie 90 w realu 70 z haczkiem, ślisko na jazdę więc rozgrzany na postoju.
Nie jeździłem autem przed chipsem więc nie mam odniesienia. Wrzucam logi statyczne do oceny.

BS 011
http://vaglog.pl/log_246350.html

001 004
http://vaglog.pl/log_246348.html

013 023
http://vaglog.pl/log_246349.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  10 sty 2016, 21:48
 zachodniopomorskie
#209732
bejrutmc pisze:Zbadałem certyfikat i widnieje ewidentnie "optymalizacja oprogramowania".
Po nocnym postoju auto puszcza siwą chmurkę podczas startu. Występują czasami drgania na biegu jałowym ale podobno bxe tak ma. Co do turbo to występuje karetka , po nagrzaniu silnika trochę cichsza.
Wrzucam logi statyczne, temp na blacie 90 w realu 70 z haczkiem, ślisko na jazdę więc rozgrzany na postoju.
Nie jeździłem autem przed chipsem więc nie mam odniesienia. Wrzucam logi statyczne do oceny.

BS 011
http://vaglog.pl/log_246350.html

001 004
http://vaglog.pl/log_246348.html

013 023
http://vaglog.pl/log_246349.html
Tu ok, daj jeszcze dynamicznie 011 i 03 razem w jednym logowaniu.
By bejrutmc -  11 sty 2016, 11:00
 podkarpackie
#209800
Bartas pisze:
Chyba nie mam pojęcia, bo ja tu nie widze chipa masz seryjne cisnienie dla BXE, pomimo to turbina do 2 tys przeładowuje, a po 2 tys nie doładowuje, sprawdzałes czy chodzi "gruszka" ?
Chip zawsze ingeruje w turbo? Według papierów gift z fabryki był 115KM, po chipsie 136KM.
Co oprócz dynamicznie grupy 011, można sprawdzić vagiem pod kątem chipa?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  11 sty 2016, 11:15
 zachodniopomorskie
#209802
bejrutmc pisze:
Bartas pisze:
Chyba nie mam pojęcia, bo ja tu nie widze chipa masz seryjne cisnienie dla BXE, pomimo to turbina do 2 tys przeładowuje, a po 2 tys nie doładowuje, sprawdzałes czy chodzi "gruszka" ?
Chip zawsze ingeruje w turbo? Według papierów gift z fabryki był 115KM, po chipsie 136KM.
Co oprócz dynamicznie grupy 011, można sprawdzić vagiem pod kątem chipa?
Dynamicznie logi 011,03,08 i tyle z butem w podłogę. Po co bić pianę, daj logi bo inaczej to wróżenie z fusów.
By bejrutmc -  12 sty 2016, 17:52
 podkarpackie
#210007
PinkFloyd pisze:
Dynamicznie logi 011,03,08 i tyle z butem w podłogę. Po co bić pianę, daj logi bo inaczej to wróżenie z fusów.
Zrobiłem logi, jako że warunki bardzo kiepskie to kończyłem przy 3tyś z hakiem. Tym razem pilnowałem i but cały czas w podłodze.
na 3 biegu
011, 003
http://vaglog.pl/log_246470.html
008
http://vaglog.pl/log_246472.html

na 4 biegu
011, 003
http://vaglog.pl/log_246471.html
008
http://vaglog.pl/log_246473.html
proszę o ocenę
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  12 sty 2016, 18:52
 zachodniopomorskie
#210018
bejrutmc pisze:
PinkFloyd pisze:
Dynamicznie logi 011,03,08 i tyle z butem w podłogę. Po co bić pianę, daj logi bo inaczej to wróżenie z fusów.
Zrobiłem logi, jako że warunki bardzo kiepskie to kończyłem przy 3tyś z hakiem. Tym razem pilnowałem i but cały czas w podłodze.
na 3 biegu
011, 003
http://vaglog.pl/log_246470.html
008
http://vaglog.pl/log_246472.html

na 4 biegu
011, 003
http://vaglog.pl/log_246471.html
008
http://vaglog.pl/log_246473.html
proszę o ocenę

samochód to seria-przy takim doładowaniu więcej niż 115Km to nie będzie mieć- ale w overbooscie i na krótko, a na 4 biegu pewnie poniżej 105KM jak jest w serii, na 3 biegu z dołu przeładowuje na granicy błędu przeładowania, a na 4 biegu pow 2000 obr 3000 obr bardzo dużo nie doładowuje - pewnie wtedy słabiej ciągnie- wtedy dawkowanie jest jak dla 90KM. Ten chiptuning to pewnie czyjaś fantazja- może był jakiś box z opornikiem za 5zł :tooth: . Zrób porządek z turbiną i wyczyść kierownice. Potem ponownie zaloguj. A ten zapis optymalizacja oprogramowania to nie jest zapis z ASO :laugh: Taki wpis to tylko zmiana softu a nie podnoszenie mocy. Zdrowy BXE po programie na 140KM ( przy takim wysterowaniu turbiny ja u Ciebie ) robi wokół ciebie kółka :D
By bejrutmc -  12 sty 2016, 21:54
 podkarpackie
#210028
PinkFloyd pisze: Ten chiptuning to pewnie czyjaś fantazja- może był jakiś box z opornikiem za 5zł :tooth: . Zrób porządek z turbiną i wyczyść kierownice. Potem ponownie zaloguj. A ten zapis optymalizacja oprogramowania to nie jest zapis z ASO :laugh: Taki wpis to tylko zmiana softu a nie podnoszenie mocy. Zdrowy BXE po programie na 140KM ( przy takim wysterowaniu turbiny ja u Ciebie ) robi wokół ciebie kółka :D
Po co od razu ta szydera. Tak czy siak dzięki wielkie za pomoc. Pytanko czy "karetka" tez może mieć wpływ czy tylko zapieczone kierownice? Zbadam na razie ruch sztangi i ewentualnie spróbuje ją rozruszać. Bo jak trzeba by rozbierać turbine to chyba lepiej od razu ją zregenerować (problem karetki)??
Co do samego chipa, to na pewno auto było robione. Firma raczej z dobrymi opiniami, certyfikat, papiery, hamownia.
Pytanie kto przywrócił ustawienia standardowe i czy poprzedni właściciel o tym wie. Nie sądzę żeby w ASO wgrali spowrotem soft bez wiedzy klienta.
By Bartas -  12 sty 2016, 22:00
 kujawsko-pomorskie
#210029
bejrutmc pisze:
PinkFloyd pisze: Ten chiptuning to pewnie czyjaś fantazja- może był jakiś box z opornikiem za 5zł :tooth: . Zrób porządek z turbiną i wyczyść kierownice. Potem ponownie zaloguj. A ten zapis optymalizacja oprogramowania to nie jest zapis z ASO :laugh: Taki wpis to tylko zmiana softu a nie podnoszenie mocy. Zdrowy BXE po programie na 140KM ( przy takim wysterowaniu turbiny ja u Ciebie ) robi wokół ciebie kółka :D
Po co od razu ta szydera. Tak czy siak dzięki wielkie za pomoc. Pytanko czy "karetka" tez może mieć wpływ czy tylko zapieczone kierownice? Zbadam na razie ruch sztangi i ewentualnie spróbuje ją rozruszać. Bo jak trzeba by rozbierać turbine to chyba lepiej od razu ją zregenerować (problem karetki)??
Co do samego chipa, to na pewno auto było robione. Firma raczej z dobrymi opiniami, certyfikat, papiery, hamownia.
Pytanie kto przywrócił ustawienia standardowe i czy poprzedni właściciel o tym wie. Nie sądzę żeby w ASO wgrali spowrotem soft bez wiedzy klienta.
Jesli Aso robilo update ECU, po chipe to naturanle ze nadpisze program, turbiny nie regneruj nie oplaca się, szkoda pieniędzy za 1700 masz nówke funkiel.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  12 sty 2016, 22:45
 zachodniopomorskie
#210034
Jak masz karetkę to szykuj się na nowe turbo i to dość szybko, jak chcesz iść w mody podnoszenia mocy to regenerowana to loteria. Nowe turbo+program u dobrego tunera ze strojeniem na hamowni i auto ożyje i będzie miec z 50%więcej mocy niż teraz czyli pewnie w granicach 140-155KM. Jak auto po chipie jeździło do Aso i vas pokazywał aktualizację sterownika na bank tracisz wtedy swój program raz na zawsze. Co tu pisać auto ma program w serii i na dodatek nie trzyma tej serii wiec trzeba doprowadzić je do porządku, a jak jest karetka to bez sensu je już czyścić.
By bejrutmc -  31 sty 2016, 19:59
 podkarpackie
#213116
PinkFloyd pisze:

samochód to seria-przy takim doładowaniu
Pociągnę jeszcze wątek chipsa. Na forum skody trafiłem a text:
cytuje: "Ja miałem "dziwny" soft w moim SI (gotowiec z V-tech), że ciśnienie turbo miałem seryjne cały czas, a "podlewał" paliwem. Ale pewne jest to, że to działało tylko w momencie przyśpieszania"

Może w takim razie ja mam taki program dlatego turbo ma seryjne ciśnienie?
Czy da się w ogóle sprawdzić przy pomocy VCDS czy aby niema u mnie takiego typu programu, czy był zmieniany soft itp. Na myśl przychodzi mi test 0-100km/h ale nie wiem czy będzie on miaro dajny.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 sty 2016, 20:05
 zachodniopomorskie
#213121
bejrutmc pisze:
PinkFloyd pisze:

samochód to seria-przy takim doładowaniu
Pociągnę jeszcze wątek chipsa. Na forum skody trafiłem a text:
cytuje: "Ja miałem "dziwny" soft w moim SI (gotowiec z V-tech), że ciśnienie turbo miałem seryjne cały czas, a "podlewał" paliwem. Ale pewne jest to, że to działało tylko w momencie przyśpieszania"

Może w takim razie ja mam taki program dlatego turbo ma seryjne ciśnienie?
Czy da się w ogóle sprawdzić przy pomocy VCDS czy aby niema u mnie takiego typu programu, czy był zmieniany soft itp. Na myśl przychodzi mi test 0-100km/h ale nie wiem czy będzie on miaro dajny.
patrząc na dawkowanie to masz serie, kiedyś w około 2000-2009r. istniało tkzw. druciarstwo gdzie doładowanie lekko lub wcale się nie podnosiło ruszając tylko dawke bo nie umieli opanować dużych overboostów przy większym doładowaniu gsy jest podlane paliwem. Ale u Ciebie dawka i doładowanie to seria.