Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 maja 2016, 21:47
 zachodniopomorskie
#227407
Hiszpanek_28 pisze:jak odczytać z logów ile barów daje
W 011 masz ciśnienie jakie żąda ecu i obok jakie jest rzeczywiste, podane jest w mbar czyli odejmujesz aktualne ciśnienie atm. przyjmuje sie ze odejmujesz 1000 i masz bary. NP ecu chce 2040 mbar czyli 1.040 bara a w układzie jest np 1850mbar czyli 0.85 bara.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  15 maja 2016, 12:31
 dolnośląskie
#228113
Udało sie dpfa wyciąć i usunąć z ecu. Auto dostało mocnego kopa, turbina dmucha już jak powinna, auto nie kopci, jedynie co mnie irytuje to na zimnym po odpaleniu i dodaniu gazu wydobywa się jasno niebieski dymek, po ok 5 min już nie kopci, Przy demontażu dpfa zauważyłem ze jest trochę oleju na łączeniu się kolektora wydechowego turbiny z głowicą, W IC zero oleju, myślę ze może uszczelniacze zaworowe.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  15 maja 2016, 19:27
 zachodniopomorskie
#228147
Hiszpanek_28 pisze:Udało sie dpfa wyciąć i usunąć z ecu. Auto dostało mocnego kopa, turbina dmucha już jak powinna, auto nie kopci, jedynie co mnie irytuje to na zimnym po odpaleniu i dodaniu gazu wydobywa się jasno niebieski dymek, po ok 5 min już nie kopci, Przy demontażu dpfa zauważyłem ze jest trochę oleju na łączeniu się kolektora wydechowego turbiny z głowicą, W IC zero oleju, myślę ze może uszczelniacze zaworowe.
To fajnie :clap: Uszczelniacze też ale w tdi po odpaleniu rano winne są prowadnicę zaworów.
Awatar użytkownika
By Forest -  20 lip 2016, 19:15
 wielkopolskie
#234648
Bardzo ładny przyrościk. Różnice podczas jazdy pewnie czuć znaczną ;)

Wysłane z HTC One [Tapatalk]