#218790
Dodano po 1 minucie 41 sekundach:
011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.
Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011
potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
nie podoba mi się wskazanie G450.karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html
Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?
Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.
Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?
Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.
PS. wydech suchy.
Dodano po 1 minucie 41 sekundach:
dyziu2828 pisze:Prosze o ocenę logów
http://vaglog.pl/log_253141.html
http://vaglog.pl/log_253143.html
http://vaglog.pl/log_253289.html
011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.
Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011
potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;