Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  06 mar 2016, 22:27
 zachodniopomorskie
#218790
karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html

Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?

Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.

Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?

Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.

PS. wydech suchy.
nie podoba mi się wskazanie G450.

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:

011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.

Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011

potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
By karolg -  07 mar 2016, 12:39
 spoza Polski
#218836
PinkFloyd pisze:
karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html

Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?

Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.

Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?

Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.

PS. wydech suchy.
nie podoba mi się wskazanie G450.
Czyli chodzi o odczyty z bloku 067 czy 068? Różnica ciśnień?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 mar 2016, 12:51
 zachodniopomorskie
#218840
karolg pisze:
PinkFloyd pisze:
karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html

Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?

Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.

Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?

Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.

PS. wydech suchy.
nie podoba mi się wskazanie G450.
Czyli chodzi o odczyty z bloku 067 czy 068? Różnica ciśnień?
wygląda jakby g450 czytał za małe ciśnienie- co się zdarza w pierwszych g450 lub jest nieszczelność w przewodzie co bywa rzadko.
By dyziu2828 -  08 mar 2016, 16:29
 świętokrzyskie
#219029
PinkFloyd pisze:
karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html

Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?

Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.

Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?

Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.

PS. wydech suchy.
nie podoba mi się wskazanie G450.

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:

011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.

Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011

potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
Witam porobiłem logi o których mówiłeś
dynamiczne;
http://vaglog.pl/log_253477.html
statyczne ;
http://vaglog.pl/log_253476.html
http://vaglog.pl/log_253473.html
http://vaglog.pl/log_253472.html
Mam nadzieje ze dynamiczne dobrze wykonałem
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  09 mar 2016, 11:07
 zachodniopomorskie
#219177
dyziu2828 pisze:
PinkFloyd pisze:
karolg pisze:http://vaglog.pl/log_251233.html

Zrobiłem dyn. log DPFa, żeby skontrolować temperatury i różnice ciśnienia. Ktoś może się zna i potrafi ocenić czy jest okej?

Log zrobiłem na około 20 minut trasy miejskiej, autostradowej, podmiejskiej i znowu miejskiej, z dużymi różnicami wysokości, więc trzeba było przygazować co nieco i gdzie niegdzie.

Czemu "chwilowe" zapełnienie utrzymuje się cały czas na 0%? Nie powinno to choćby minimalnie wzrosnąć?

Idę zobaczyć rurę wydechową. Zaraz wracam.

PS. wydech suchy.
nie podoba mi się wskazanie G450.

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:

011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.

Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011

potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
Witam porobiłem logi o których mówiłeś
dynamiczne;
http://vaglog.pl/log_253477.html
statyczne ;
http://vaglog.pl/log_253476.html
http://vaglog.pl/log_253473.html
http://vaglog.pl/log_253472.html
Mam nadzieje ze dynamiczne dobrze wykonałem
Wywal tego dpfa bo masz 125g :eek: Jak na blsa juz po 160km masz zapełnienie 21%. Turbawka faluje- ale na ten przebieg nic dziwnego i zastanawia mnie za.małe ciśnienie żądane przez ecu- gaz był do deski? Najpierw zrób porządek z dpf.
By dyziu2828 -  09 mar 2016, 16:35
 świętokrzyskie
#219210
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:
PinkFloyd pisze: nie podoba mi się wskazanie G450.

Dodano po 1 minucie 41 sekundach:



011 i 03 robi się z gazem do deski logowane dwa bloki na raz w zakresie 1500-4000 obr.

Razem dynamicznie max dwa bloki , najpierw 03 i 011

potem statycznie - można więcej bloków na raz, do zrobienia 01,04 07,013,018,023, 068, 073, 075
Witam porobiłem logi o których mówiłeś
dynamiczne;
http://vaglog.pl/log_253477.html
statyczne ;
http://vaglog.pl/log_253476.html
http://vaglog.pl/log_253473.html
http://vaglog.pl/log_253472.html
Mam nadzieje ze dynamiczne dobrze wykonałem
Wywal tego dpfa bo masz 125g :eek: Jak na blsa juz po 160km masz zapełnienie 21%. Turbawka faluje- ale na ten przebieg nic dziwnego i zastanawia mnie za.małe ciśnienie żądane przez ecu- gaz był do deski? Najpierw zrób porządek z dpf.
Tak PingFloyd gaz miałem do deski na 100% . To jak wszystko jest w miarę to zajme sie wywalenim dpf
Wielkie dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  08 maja 2016, 17:30
 dolnośląskie
#227359
Witam. podpinam sie pod temat, od paru dni gdy dodaje i ujmuje gazu w przedziale obrotów około 2000tys słychać gwizd turbo, oraz spaliny na wolnych obrotach są bardzo gryzące.

statyczne
DPF
http://vaglog.pl/log_261703.html 068,073,075

dynamiczne

http://vaglog.pl/log_261681.html 3 bieg 003,011
http://vaglog.pl/log_261682.html 4 bieg 003,011
http://vaglog.pl/log_261689.html 013,023
http://vaglog.pl/log_261683.html 008,018
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 maja 2016, 20:48
 zachodniopomorskie
#227397
:offtopic:
Hiszpanek_28 pisze:ktoś pomoże w logach :oczko:
Już patrzę :eek:

Dodano po 5 minutach 9 sekundach:
Carbon Mass zerowałeś? Od dopalania 50km a zapełnienie już 20% ile ten dpf ma nalatane :eek:
Na 4 biegu dawałeś do dechy? Masz na 4 biegu na wyższych niedoładowanie, widac ze kierownice sie przycinają, a gwizd bo turbawka przeładowuje w granicach 2000obr na 1.4 bara stad pogwizduje.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  08 maja 2016, 20:57
 dolnośląskie
#227399
na 4 do podłogi ,chyba ktoś zerował przed sprzedażą furmany. , wydaje mi sie ze auto słabsze jest niz było, co radzisz, dpf off, turbo do czyszczenia, a pompki dobre dymić nie będzie?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 maja 2016, 21:00
 zachodniopomorskie
#227400
Hiszpanek_28 pisze:na 4 do podłogi ,chyba ktoś zerował przed sprzedażą furmany. , wydaje mi sie ze auto słabsze jest niz było, co radzisz, dpf off, turbo do czyszczenia, a pompki dobre dymić nie będzie?
Kontrolka dpf pali sie po zapłonie? Raz widziałem podobne wskazania auto nie miało dpfa ale nagrzebane w sofcie i wartości dpf były stałe. Pokaż mi wskazania za ok 50-100km. Reszta ok, turbawka do czyszczenia i stad auto słabe bo małe doładowanie. Jak dpf jest to out i turbawkę na stół i będzie OK, dymić nie będzie jak doładowanie będzie stabilne.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  08 maja 2016, 21:05
 dolnośląskie
#227401
kontrolka po zapłonie jest, i nigdy mi się nie zapaliła w czasie jazdy, patrząc na logi wydaje mi się ze górą jest bardziej słaby niż dołem
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 maja 2016, 21:08
 zachodniopomorskie
#227402
Hiszpanek_28 pisze:kontrolka po zapłonie jest, i nigdy mi się nie zapaliła w czasie jazdy, patrząc na logi wydaje mi się ze górą jest bardziej słaby niż dołem
Tak bo po overbooscie n75 chce zbić ciśnienie drastycznie je zbija ale geometria w turbinie sie przywiesza i silnik ma doładowanie 0.7 bara jak w Oplu 1.7 DTI 75KM zamiast 1.04 bara. Trzeba wyczyścić geometrie, chyba ze mechanizm juz wyrobiony, ale czyszczący powinien to zobaczyć jak wie o co chodzi.