#214233
W tym problem, że turbiny w bls po pewnym przelocie 150-200 tys km z uwagi na zużycie pierścienia overboostuja a na programie ganiają na granicy błędu, szybko sie wkręcają na obroty bo jest mniejszy wirnik i N75 nie nadąża z regulacją doładowania ( zsumowanie mniejszych wymiarów i wyrobionego pierścienia ) Okazało sie ze na nowej turbawce nawet mocny program nie powoduje tego zjawiska i dlatego sie zdecydowałem. Tym bardziej ze nowe sa restrykcyjnie wysterowane co sprzyja programowi.Kuki pisze:A powiedzcie mi proszę, bo planuję program i powstrzymuje się przed zrobieniem go zanim wymianie turbine. Po 210kkm przelotu, program może negatywnie wpłynąć na dalszą żywotność turbiny i reszty osprzętu ?
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;