Strona 1 z 2

BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 06 lut 2016, 21:40
autor: A-R-T-U-R
hejka

poprosze o analizę

na 3 biegu
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_249142.html


na 4 biegu
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_249143.html

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 06 lut 2016, 22:19
autor: PinkFloyd
A-R-T-U-R pisze:hejka

poprosze o analizę

na 3 biegu
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_249142.html


na 4 biegu
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_249143.html
Na 3 biegu lekko overbostuje i faluje ciśnieniem, ale na 4 biegu jest juz idealnie :super: Biorąc to.pod uwagę to wszystko jest OK.

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 06 lut 2016, 22:20
autor: A-R-T-U-R
dzieki :friends:
przejmowac sie tym czy robic wira i zapomniec o temacie?

Dodano po 9 minutach 45 sekundach:
zrobie jeszcze logi tych pompek ale nie zauwazylem aby skakaly powyzej 2...

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 06 lut 2016, 23:15
autor: PinkFloyd
A-R-T-U-R pisze:dzieki :friends:
przejmowac sie tym czy robic wira i zapomniec o temacie?

Dodano po 9 minutach 45 sekundach:
zrobie jeszcze logi tych pompek ale nie zauwazylem aby skakaly powyzej 2...
Robic wirusa :ok:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 25 mar 2018, 0:03
autor: A-R-T-U-R
Pompki kiedyśtam
Obrazek
faktem jest iż po czyszczeniu LM2666 wrocilo do normy
Za to obecnie po wymianie uszczelniaczy jest miodzio
Obrazek
Jedyne co muszę zmienić to synchro wałka :-/

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 16 lip 2018, 8:31
autor: A-R-T-U-R
synchro ustawione na -1,5 wiec jest ok
ale co możecie powiedzieć na ten temat? dla ułatwienia podpowiem iż chodzi o odpalenie silnika

log przy połowie paliwa w baku
http://vaglogi.pl/log-004_013_023_5fC6Cn.html

log przy pełnym baku - brak jakichkolwiek problemów
http://vaglogi.pl/log-004_013_023_mboRc.html

:hmmm:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 16 lip 2018, 10:28
autor: Mettenoos
Jesteś pewny że problem jest ściśle powiązany z poziomem paliwa? To jest powtarzalne? Pokaż dawkę paliwa w obu przypadkach czyli log 001

W pierwszym logu jest dziwny skok w synchronizacji na +3,9 poza tym w korekcjach w 013 wskazania dziwnie zamieniają się miejscami. Temperatura cieczy była nominalna?

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 16 lip 2018, 11:00
autor: A-R-T-U-R
Nie chcę określać tego jednoznacznie ani zawężać możliwości. Wg mnie na pełnym zbiorniku to nie występuje. Temperatura cieczy też bez większych zmian. Czy ciepło czy też chłodniej - tak samo.
dla porównania wcześniejszy log również na pełnym zbiorniku - http://vaglogi.pl/log-004_013_023_9qA72zZ.html

Jutro rano będzie kolejna próba. Zloguję kanał 001. Zamiast którego kanału go wrzucić?

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 16 lip 2018, 11:10
autor: Mettenoos
023 widać jest ok i nie musisz go już logować

Chodziło mi o temperatury cieczy a nie otoczenia

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 18 lip 2018, 14:32
autor: A-R-T-U-R
Zamówiona pompa paliwa 1K0 919 905 AD . Podmienię i zobaczymy co będzie :hmmm:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 20 lip 2018, 22:56
autor: A-R-T-U-R
Pompa wymieniona
Teraz to ją słyszę dokładnie podczas odpalania auta.
Jestem dobrej myśli ;-) :music:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 21 lip 2018, 6:17
autor: Cimek
@A-R-T-U-R A nie czasem 1k0919050AD? :hmmm:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 21 lip 2018, 10:30
autor: A-R-T-U-R
Oczywiście że ten numer :oczko:
Ale problem dalej pozostał :-/ :wall:

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 21 lip 2018, 12:00
autor: Mettenoos
twardy orzech do zgromadzenia, to jedna z najgorszych dolegliwości do zdiagnozowanua :hmmm:

Dodano po 6 minutach 33 sekundach:
Objaw wskazuje na cofające się paliwo, skoro dzieje się to po dłuższym postoju, zawsze można wstawić zaworek zwrotny ale tu też nie ma pewności na 100% że pomoże

Re: BKC seria by A-R-T-U-R - prośba o analizę

: 21 lip 2018, 18:00
autor: A-R-T-U-R
Dobra...
Gdzie są te zaworki zwrotne fabryczne? Bo rozumiem że jakieś muszą być :hmmm: