Strona 1 z 3

Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 19 lut 2016, 9:45
autor: Mintaa
Golf V silnik BKD 2.0 TDI 16v przoszę o sprawdzenie ponieważ turbo jest po regeneracji i mam wrażenie ze bardzo wysoko lapie


DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250937.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250936.html

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 21 lut 2016, 9:06
autor: PinkFloyd
Zrób tak jak się powinno robic 03 i 011 razem zlogowane. Raz na 3 a raz na 4 biegu od 1500 Obr.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 26 maja 2016, 13:50
autor: Mintaa
Logów nie robiłem bo problem ustał jednak pokazał sie nastepny, autem szarpie jak cholera, nie mozna normalnie stanac bez gazu bo trzepie jak by sie miało rozpaść https://zapodaj.net/8b2f0334995ef.png.html moze to cos pomoze, jestem teraz w domu wiec moze zrobic logi jak potrzeba




Edit


Zrobiłem logi dynamiczne dla turba jeszcze raz

Dla 3 biegu
http://vaglog.pl/log_263789.html


Dla 4 biegu

http://vaglog.pl/log_263788.html

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 26 maja 2016, 17:51
autor: A-R-T-U-R
Jak na moje oko to dwie ostatnie pomki maja nieprawidlowe wskazania

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 26 maja 2016, 19:25
autor: PinkFloyd
A-R-T-U-R pisze:Jak na moje oko to dwie ostatnie pomki maja nieprawidlowe wskazania
Tak winę ponosi pompka, na pewno 4 bo leci dużo na plusie, 3 moze wskazywać tyle na minusie by równoważyć wartości 4 pompki, trzeba by bylo przerzucić pompkę 4 na miejsce 1 i zrobić znów log statyczny.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 27 maja 2016, 10:54
autor: Mettenoos
warto by było do kompletu pokazać statusy w 018 i bipy w 023, jak bipy na 4 pompce są ok to zamiana nic nie pomoże, pompka OUT

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 27 maja 2016, 21:46
autor: Mintaa
Wyskakuje od czasu do czasu błąd
misfire detected czy cos podobnego, dodam ze auto pali ze tak powiem duzo chyba ze komputer az tak kłamie bo podczas normalnej jazdy 8-9L to standard spalanie na postoju 0,9L albo nawet 1.1l (bez obciazenia). Dodatkowo występuje problem z hamowaniem ponieważ gdy hamuje z prędkości 130 autem trzepie, kierownica trzepie i wszystkim co w aucie trzepie, tarcze przetoczone ale to nie pomogło, żadnych luzów zawieszenia nie widać, wina opon to tez raczej nie jest bo na zimowych bylo to samo. Wiem tylko ze kontrolka od kontroli trakcji sie swieci poniewaz pad jakis czujnik pod kierownica ale nie mam sie kiedy za to zabrać szczerze


Jeszcze jedna sprawa auto ma problem z odpalaniem na cieplym silniku, poczytałem ze mozna to skorygować vagiem w ustawieniach silnika jednak nie mam loginu aby to zmienic :/ standardowe 12233 nie pasuje

Logi 18 + 23

http://vaglog.pl/log_264133.html

Kod: Zaznacz cały
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 28 May 2016, 10:49:13:0
Control Module Part Number: 03G 906 016 ET
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  7215
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00087
                      VCID: 79856EE770C1
5 Faults Found:
18049 -  Please check DTC Memory of A/C Controller
        P1641 - 000 -   -
17055 -  Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
        P0671 - 000 -   -
17056 -  Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
        P0672 - 000 -   -
17058 -  Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
        P0674 - 000 -   -
18062 -  Please check DTC Memory of Instrument Cluster
        P1654 - 000 -   - - Intermittent

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 05 cze 2016, 15:55
autor: Mintaa
Ktos coś ?

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 05 cze 2016, 16:28
autor: Mettenoos
Masz 3 swiece żarowe do wymiany a jako że to swiece z grzaniem wtórnym warto aby były sprawne

Dodano po 3 minutach 24 sekundach:
To jest log na pełnym bucie bez odpuszczania? Bo z tego co widzę nie

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 cze 2016, 18:13
autor: Mintaa
Z tego co pamiętam to raczej tak na bucie od 1500

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 cze 2016, 19:00
autor: PinkFloyd
Mintaa pisze:Z tego co pamiętam to raczej tak na bucie od 1500
Wyżej masz wszystko, siedzi pompka.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 14 cze 2016, 11:34
autor: grejf
BKD i turbo, standard Kolego masz już spore przeładowania w zakresie od 2trpm do 2,5trpm... zdejmij rure od zimnej strony Turbo i poruszaj wirnikiem czy ma luzy... zapobiegawczo, szkoda żeby Ci strzeliła daleko od domu.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 14 cze 2016, 15:56
autor: PinkFloyd
grejf pisze:BKD i turbo, standard Kolego masz już spore przeładowania w zakresie od 2trpm do 2,5trpm... zdejmij rure od zimnej strony Turbo i poruszaj wirnikiem czy ma luzy... zapobiegawczo, szkoda żeby Ci strzeliła daleko od domu.
Taki overboost dla BKD pod 1,45 bara chwilowy to pryszcz, przy seryjnym 1,35 bara, nie widzę potrzeby dramatyzowania.
Większy problem to pompka i o to tu chodzi.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 15 cze 2016, 10:40
autor: grejf
Do 2,5krpm obecna ma śred < 150mbar w logach, ja osobiście bym sprawdził luzy, osiowy i wzdłużny. Masz rację że dla BKD to w praktyce wieczne 37*C podgorączkowe, ale ich budowa i legenda strzelających kół kompresji jest właściwie przeczekaniem jej możliwości roboto godzin... Wiadome jak się dba to się ma ;-) wszystko zależy od właściciela. Pompka, pełna zgoda !

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 15 cze 2016, 14:02
autor: PinkFloyd
Turbiny Made in Romania i wszystko jasne :tooth: