Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 cze 2016, 20:39
 zachodniopomorskie
#232004
Mintaa pisze:jest mozliwe ze 3 wtrysk był dobry a jednak 4 do wywalenia ? Mechanik mógł popełnic błąd ?
Moze bo kolejność zapłonu to 1342, jak 3 przelewa to na 4 będzie więcej odejmował, nie bierze sie dużych minusów pod uwagę tylko tych na plusie, np -2,16 a drugi 1,12 to ten drugi przelewa a ten pierwszy niweluje jego prace.
By Mintaa -  25 lip 2016, 16:21
 łódzkie
#235042
Odswieżę temat ponieważ pojawił mi sie błąd
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller P1641 - 000 - -


klima nabita bez wycieków a jak dmuchalo ciepłym tam dmucha dalej, wiem ze to od czujnika pytanie od którego ? G65 na przewodzie od klimy czy tego przy kompresorze ? a pytanie numer 2 jak by padł ten przy kompresorze to gdzie dostać taki przykręcany śrubka bo podobno trasznie ciezko to trafić
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  07 sie 2016, 23:14
 pomorskie
#236488
Mintaa pisze:autem telepie ale wina bardziej nakładał bym na sprzęgło które jest na końcówce
nie sądzę, co innego telepanie jako dźwięk - tu jak najbardziej może być powodem sprzęgło a co innego drgawki czyli skoki rpm i tu sprzęgło bym wykluczył
Awatar użytkownika
By pitt52 -  03 wrz 2016, 16:41
 śląskie
#238375
Mintaa pisze:auto poszło do mechanika, ustawił rozrząd zapłon wtryski itp auto nie pali na 3 cylinder przełożenie wtrysku nie pomogło :/ jaka może byc przyczyna ? Mechanik powiedział ze bedzie sprawdzał wszystko po kolei :P
Nasuwają mnie się dwie rzeczy. Po pierwsze brak zasilania,a po drugie brak kompresji. Brak sprężania dzięki pierścieniom lub zaworom. Jednak bardziej obstawiał bym zasilanie paliwowe. Innych możliwości nie widzę.