Volkswagen Golf MK5

By Mintaa -  26 maja 2016, 13:50
 łódzkie
#229265
Logów nie robiłem bo problem ustał jednak pokazał sie nastepny, autem szarpie jak cholera, nie mozna normalnie stanac bez gazu bo trzepie jak by sie miało rozpaść https://zapodaj.net/8b2f0334995ef.png.html moze to cos pomoze, jestem teraz w domu wiec moze zrobic logi jak potrzeba




Edit


Zrobiłem logi dynamiczne dla turba jeszcze raz

Dla 3 biegu
http://vaglog.pl/log_263789.html


Dla 4 biegu

http://vaglog.pl/log_263788.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 maja 2016, 19:25
 zachodniopomorskie
#229308
A-R-T-U-R pisze:Jak na moje oko to dwie ostatnie pomki maja nieprawidlowe wskazania
Tak winę ponosi pompka, na pewno 4 bo leci dużo na plusie, 3 moze wskazywać tyle na minusie by równoważyć wartości 4 pompki, trzeba by bylo przerzucić pompkę 4 na miejsce 1 i zrobić znów log statyczny.
By Mintaa -  27 maja 2016, 21:46
 łódzkie
#229424
Wyskakuje od czasu do czasu błąd
misfire detected czy cos podobnego, dodam ze auto pali ze tak powiem duzo chyba ze komputer az tak kłamie bo podczas normalnej jazdy 8-9L to standard spalanie na postoju 0,9L albo nawet 1.1l (bez obciazenia). Dodatkowo występuje problem z hamowaniem ponieważ gdy hamuje z prędkości 130 autem trzepie, kierownica trzepie i wszystkim co w aucie trzepie, tarcze przetoczone ale to nie pomogło, żadnych luzów zawieszenia nie widać, wina opon to tez raczej nie jest bo na zimowych bylo to samo. Wiem tylko ze kontrolka od kontroli trakcji sie swieci poniewaz pad jakis czujnik pod kierownica ale nie mam sie kiedy za to zabrać szczerze


Jeszcze jedna sprawa auto ma problem z odpalaniem na cieplym silniku, poczytałem ze mozna to skorygować vagiem w ustawieniach silnika jednak nie mam loginu aby to zmienic :/ standardowe 12233 nie pasuje

Logi 18 + 23

http://vaglog.pl/log_264133.html

Kod: Zaznacz cały
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 28 May 2016, 10:49:13:0
Control Module Part Number: 03G 906 016 ET
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  7215
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00087
                      VCID: 79856EE770C1
5 Faults Found:
18049 -  Please check DTC Memory of A/C Controller
        P1641 - 000 -   -
17055 -  Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
        P0671 - 000 -   -
17056 -  Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
        P0672 - 000 -   -
17058 -  Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
        P0674 - 000 -   -
18062 -  Please check DTC Memory of Instrument Cluster
        P1654 - 000 -   - - Intermittent
Awatar użytkownika
By grejf -  14 cze 2016, 11:34
 mazowieckie
#231231
BKD i turbo, standard Kolego masz już spore przeładowania w zakresie od 2trpm do 2,5trpm... zdejmij rure od zimnej strony Turbo i poruszaj wirnikiem czy ma luzy... zapobiegawczo, szkoda żeby Ci strzeliła daleko od domu.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 cze 2016, 15:56
 zachodniopomorskie
#231256
grejf pisze:BKD i turbo, standard Kolego masz już spore przeładowania w zakresie od 2trpm do 2,5trpm... zdejmij rure od zimnej strony Turbo i poruszaj wirnikiem czy ma luzy... zapobiegawczo, szkoda żeby Ci strzeliła daleko od domu.
Taki overboost dla BKD pod 1,45 bara chwilowy to pryszcz, przy seryjnym 1,35 bara, nie widzę potrzeby dramatyzowania.
Większy problem to pompka i o to tu chodzi.
Awatar użytkownika
By grejf -  15 cze 2016, 10:40
 mazowieckie
#231352
Do 2,5krpm obecna ma śred < 150mbar w logach, ja osobiście bym sprawdził luzy, osiowy i wzdłużny. Masz rację że dla BKD to w praktyce wieczne 37*C podgorączkowe, ale ich budowa i legenda strzelających kół kompresji jest właściwie przeczekaniem jej możliwości roboto godzin... Wiadome jak się dba to się ma ;-) wszystko zależy od właściciela. Pompka, pełna zgoda !