Volkswagen Golf MK5

By Bartas -  15 mar 2016, 9:28
 kujawsko-pomorskie
#220080
Tyson pisze:
PinkFloyd pisze: Daj 01 dynamicznie i 08.
DYNAMICZNE:
Grupa 001, 008: http://vaglog.pl/log_254337.html

:thank_you:
Nie ciągnie Ci słabo auto w przedziale 1900-2500 obrotów ? Bo wygląda tak ze masz przycieta dawke paliwa przez słabe odczyty MAF'a
Ale to tylko moja "analiza"
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  15 mar 2016, 9:32
 zachodniopomorskie
#220083
Bartas pisze:
Tyson pisze:
PinkFloyd pisze: Daj 01 dynamicznie i 08.
DYNAMICZNE:
Grupa 001, 008: http://vaglog.pl/log_254337.html

:thank_you:
Nie ciągnie Ci słabo auto w przedziale 1900-2500 obrotów ? Bo wygląda tak ze masz przycieta dawke paliwa przez słabe odczyty MAF'a
Ale to tylko moja "analiza"
Tu troche inaczej się patrzy niż w silnikach TDI VP- gdzie tam ładnie było widąc wszystko w grupie 08, wystarczy zobaczyć w 01, że od 1900 obr ecu podaje prawie max dawkę 49-51mg, reszta zależy od mapy jaka jest wgrana, ciśnienia doładowania i itp. Z wcześniejszych logach 03 ma prawidłowe wskazania.
Awatar użytkownika
By Tyson -  15 mar 2016, 10:37
 mazowieckie
#220089
Dzięki panowie :pepsi:
Trzeba się wybrać na Służewiec po źrebaki :tooth:
PinkFloyd, jak na serię to wszystko ok?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  15 mar 2016, 10:44
 zachodniopomorskie
#220091
Tyson pisze:Dzięki panowie :pepsi:
Trzeba się wybrać na Służewiec po źrebaki :tooth:
PinkFloyd, jak na serię to wszystko ok?
Nie jest źle, troche faluje doładowanie bo pewnie za delikatnie jeździsz :) Dobry tuner na hamowni wyprostuje te fale dawka paliwa i wysterowaniem N75, dlatego nie rob żadnego gotowca :threaten:
Awatar użytkownika
By Tyson -  15 mar 2016, 22:40
 mazowieckie
#220148
Wydaje mi się, że dosyć dynamicznie jeżdżę...
Gotowiec? :no:
Ma być wgrany ten program co był robiony w 2009r plus ewentualna kosmetyka.
Awatar użytkownika
By Tyson -  15 mar 2016, 22:48
 mazowieckie
#220150
Po wgraniu i próbie na hamowni wszystko będzie jasne :cool:
Niestety do świąt nie dam rady jechać :-/
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 mar 2016, 8:59
 pomorskie
#220164
Tyson pisze:Po wgraniu i próbie na hamowni wszystko będzie jasne :cool:
Niestety do świąt nie dam rady jechać :-/
skoto tyle czasu jeździłeś bez programu z myślą że masz około 140 ps to wytrzymasz :)
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  16 mar 2016, 9:01
 zachodniopomorskie
#220165
Mettenoos pisze:
Tyson pisze:Po wgraniu i próbie na hamowni wszystko będzie jasne :cool:
Niestety do świąt nie dam rady jechać :-/
skoto tyle czasu jeździłeś bez programu z myślą że masz około 140 ps to wytrzymasz :)
Musi poprawić swój profil i kartotekę :laugh: Modyfikacja w ASO ze 140KM na 105KM.
Awatar użytkownika
By Tyson -  04 kwie 2016, 23:04
 mazowieckie
#223079
dziś byłem u tunera i... zgłupiałem doszczętnie!
tak wygląda moja seria: 131KM i 290NM - życzę każdemu tak słabej serii :laugh:
Obrazek
W 2009r było 137KM i 291NM. Uciekło 6KM, ale prawdopodobnie spowodowane jest to wymianą rozrządu, bo obecna synchronizacja jest na -3,4. Dla tego silnika tuner zalecił -1.5 do -2.
Skoro jechałem tyle drogi, to żeby nie wrócić z niesmakiem lekko coś tam podłubali :tooth:

1 próba:
Obrazek

i po lekkiej kosmetyce:
Obrazek

w drodze powrotnej oczywiście logi:
DYNAMICZNE:
Grupa 001, 008: http://vaglog.pl/log_257140.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_257139.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_257138.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  04 kwie 2016, 23:24
 zachodniopomorskie
#223087
Teraz widac ze mapa dłubnieta i dawka podciągniętą tak jak sie teraz to robi, a wczesniej to chyba było druciarstwo bo ciśnienie było seryjne i dawka niewiele odbiegała od serii lekko podniesione o 5mg jak robili 10 lat temu- teraz zwane tkzw. druciarstwi, w sumie aż dziwnie sie ze tyle wyszło. W sumie dawkę masz 54mg , bez dpfa mogli zrobić pod 58-59mg i pewnie by 150KM lekko wypluł pod ciśnieniem 1.25 bara. Ale jest zdrowo i bezpiecznie. U mnie przed wymiana turbawki na serii miałem 122KM.