Volkswagen Golf MK5

By malinex2 -  09 mar 2016, 21:26
 łódzkie
#219262
Witajcie . Podrzucam pare logow wykonanych przez Krzycha wczoraj w Krakowie . Problem , to spore drgania na cieplym silniku i na biegu jalowym . Mocy nie stracil i nie kopci . Ostatnio stal sie bardzo toporny do rozruchu i jakos tak ciezko pracuje .Wymienione uszczelniacze pompek z 2 miechy temu. EGR zaslepiony przy kolektorze ,ale jeszcze nie jest programowo usuniety . Prosze o pomoc , bo nie wiem czy to pompki juz nie domagaja czy to cos innego . Od czasu wymiany tych uszczelek mam te problemy ... W sobote bedzie mial przeglad kapitalny robiony ,ale moze dowiem sie czegos co mi pomoze zlokalizowac moj problem. Z gory serdeczne dzieki
http://vaglog.pl/log_253639.html
http://vaglog.pl/log_253637.html
http://vaglog.pl/log_253638.html
http://vaglog.pl/log_253634.html
http://vaglog.pl/log_253635.html
http://vaglog.pl/log_253636.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  10 mar 2016, 21:46
 zachodniopomorskie
#219416
Logi korekcji z lutego były ok, teraz to masakra, korekcje i bipy ponad dopuszczalne normy, 4 cylinder- tryb awaryjny i silnik tak chodzi. Jak bylo ok znaczy ktos przy zakładaniu oringow ściął je o ranty- wg mnie na nowo do zmiany oringi i sprawdzenie gniazd pompek czy nie ma zadziorów i ustawienie pompek u kogoś kto wie co i jak, poza tym turbawka po overbooscie ciężko wstaje i auto gania na ciśnieniu jak 90 1Z tdi z 90 lat, czyli mocy Malo, przeplywka tez tnie dawkę. Najpierw zrób oringi u kogoś co wie co sie z czym je i niech sprawdzi gniazda. Jak będzie dalej tak samo to pompki do wymiany. Potem trzeba zabrać sie za resztę.
By malinex2 -  11 mar 2016, 9:45
 łódzkie
#219467
Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo ! Konkretnie i na temat . Mam do przejechania 200 km do domu . Dzis go wstawiam do mechanika i niech robia od nowa to samo . Wszystko zaczelo sie kaszanic od momentu wymiany uszczelniaczy wlasnie w lutym . Czyli turbo tez do wymiany bedzie tak ? Przeplywka wskazuje mi w vcds 2 x wieksze wartosci ale czy to nie jest wina zaslepionego egr ? I czemu silnik sam w sobie nie wywala mi bledu wtryskow ? Raz pojawil sie tylko blad swiecy zarowej ale to mialem wlasnje teraz wymieniac