Volkswagen Golf MK5

By Damis -  17 mar 2016, 19:16
 mazowieckie
#220364
Witam serdecznie.

Posiadam Audi A4 B5 z roku 1995 z silnikiem 1.9 TDI o mocy 90km.
Proszę o ocenę logów, gdyż auto wydaje mi się słabe pod względem mocy, podczas jazdyz pedałem wciśniętym do końca czuć minimalne spadki mocy(delikatne osłabienie mocy).
Podczas robienia logów ten problem wystąpił.

Proszę o pomoc i z góry dziękuje :)

oto logi:

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_254326.html
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_254325.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_254324.html

STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_254323.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_254322.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_254321.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_254320.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_254319.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_254318.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_254317.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  19 mar 2016, 9:07
 zachodniopomorskie
#220533
Przepływka siedzi, do wymiany tnie dawkę i dużo powyżej 3 tys obr- norma dla tych silników, kąt wtrysku można by było tez lekko drgnąć do góry bo masz 43, nie jest zle ale przy ok 60 będzie lepiej palił i sie zbierał, tylko przy silniku 1Z doładowanie jest 0,85 bara i demonem KM i Nm to to nie bedzie
By Damis -  19 mar 2016, 19:39
 mazowieckie
#220585
Dzięki kolego za pomoc :)
Powiedz mi proszę jeszcze jak kam ten kat wtrysku ustawić?
Wiem, ze ustawia sie to na pompie ale chodzi mi o to abyś mi powiedział gdzie w vagu podejrzeć parametry które muszę monitorować podczas ustawienia pompy.
Byłbym wdzięczny za info :)

Pozdrawiam
By czarny9922 -  19 mar 2016, 20:45
 mazowieckie
#220590
Damis pisze: Wiem, ze ustawia sie to na pompie ale chodzi mi o to abyś mi powiedział gdzie w vagu podejrzeć parametry które muszę monitorować podczas ustawienia pompy.
01-silnik następnie 08-bloki pomiarowe grupa 000 drugie okno. :)
By czarny9922 -  19 mar 2016, 21:11
 mazowieckie
#220598
Damis pisze:czyliw grupie 000 w oknie drugim musi byc najlepiej wartość 60 tak? dobrze rozumiem?
a, i jak przeprowadzam regulacje - na odpalonym, rozgrzanym silniku statycznie tak? :)
Ad1 tak dobrze rozumiesz
Ad2 na odpalonym i rozgrzanym to sprawdzasz, a na zgaszonym przeprowadzasz regulację. Skręcasz wszystko dopiero odpalasz i sprawdzasz czy dobrze jest :pepsi:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  19 mar 2016, 21:25
 zachodniopomorskie
#220600
Damis pisze:czyliw grupie 000 w oknie drugim musi byc najlepiej wartość 60 tak? dobrze rozumiem?
a, i jak przeprowadzam regulacje - na odpalonym, rozgrzanym silniku statycznie tak? :)
W 00 w 2 okienko po odpaleniu masz wysterowane przez ecu nastawy, żeby w silniku VP sprawdzić jaki masz kąt wtrysku to musisz zablokować nastawy i sprawdzasz w 00BS - 2 okienko , optimum 49-51, najlepiej tak do 49-65.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  20 mar 2016, 6:50
 zachodniopomorskie
#220618
Damis pisze:Czyli za każdym razem gdy chce sprawdzić kat wtrysku muszę na oddalonym silniku blokować nastawy i wtedy sprawdzać wartości w bloku 000 tabelka druga?
Poprostu wchodzisz w BS czyli BASIC SETTINGS i wybierasz 00, 2 wartość to kąt wtrysku w silniku VP. silnikach od 98r czyli VP ALH, AHF i itp kat wtrysku łatwo sie ustawia jak w silnikach PD, starszych typu 1Z,AFN trzeba ruszać pompą, trochę bardziej skomplikowane. Wszystko masz na necie nawet z filmami.
Tu jak sprawdzić i ustawić, jak masz stary tdi
[youtube]https://youtube.com/watch?v=U8bpUydtJ0g[/youtube]
By Damis -  20 mar 2016, 10:25
 mazowieckie
#220639
O dzięki, tego mi było trzeba :)
JesCze rozwiejcie moje watpliwości : ustawiam to na zimnym silniku jak na filmiku i wartośc ma być 60? Czy na rozgrzanym i wartość tez ma być 60?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  20 mar 2016, 11:23
 zachodniopomorskie
#220656
Damis pisze:Ok wielkie dzięki koledzy za pomoc .
Wymienię przepływke, ustawie kat i wrzucę ponownie logi to ocenicie to :)

PoZdrawiam
Przepływka ma być do tego modelu, nie używka, najlepiej pierburga, kat wtrysku jak ustawiasz to ruchy sa milimetrowe, w zakresie 1-2 mm.