#223242
Witam.
Posiadam golfa V 2.0 TDI 140KM bez DPF.
Problemem jest, że przy prędkości około 120-140km/h występuje notlauf, auto traci moc i nie da się go rozpędzić powyżej 100km/h. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy.
Błąd z komputera to:
Wykonałem logi i prezentują się one następująco:
Na 3-cim biegu:
Na 4-tym biegu:
Na tych logach widać właśnie wystąpienie notlauf pod końcem.
Do tego tak z ciekawości zrobiłem podczas zwykłej jazdy 70-80km/h na 4-tym i potem 5-tym biegu:
Wyraźnie widać, że turbo przeładowuje. Co ciekawe podobno niecałe 30 tyś/ temu była regenerowana.
Sztanga się porusza, z powodu trochę trudnego dostępu ciężko ocenić, czy wykonuje pełny ruch (po wytworzeniu podciśnienia dużą strzykawką dobija do ogranicznika, czyli tej zaznaczonej śrubki):
Ma ktoś jakieś podejrzenie, czego to może być wina? Co dalej sprawdzać?
Posiadam golfa V 2.0 TDI 140KM bez DPF.
Problemem jest, że przy prędkości około 120-140km/h występuje notlauf, auto traci moc i nie da się go rozpędzić powyżej 100km/h. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy.
Błąd z komputera to:
Kod: Zaznacz cały
Czyli turbina przeładowuje. 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2436 /min
Speed: 128.0 km/h
Load: 67.8 %
Voltage: 14.36 V
Bin. Bits: 00000000
Absolute Pres.: 2284.8 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Wykonałem logi i prezentują się one następująco:
Na 3-cim biegu:
Na 4-tym biegu:
Na tych logach widać właśnie wystąpienie notlauf pod końcem.
Do tego tak z ciekawości zrobiłem podczas zwykłej jazdy 70-80km/h na 4-tym i potem 5-tym biegu:
Wyraźnie widać, że turbo przeładowuje. Co ciekawe podobno niecałe 30 tyś/ temu była regenerowana.
Sztanga się porusza, z powodu trochę trudnego dostępu ciężko ocenić, czy wykonuje pełny ruch (po wytworzeniu podciśnienia dużą strzykawką dobija do ogranicznika, czyli tej zaznaczonej śrubki):
Ma ktoś jakieś podejrzenie, czego to może być wina? Co dalej sprawdzać?