Volkswagen Golf MK5

By Bartas -  14 kwie 2017, 9:09
 kujawsko-pomorskie
#250447
cha pisze:
Mettenoos pisze:sprawdzał pompki jak rozpylają na stole probierczym?
W warsztacie, w którym naprawiam on ich nie robi sam tylko wysyła do innej firmy. A tam im przed świętami zabrakło mocy przerobowych. Więc pokusiłem się o wymianę uszczelniaczy.
Szkoda kasy, na wymiane uszczelniaczy bez sprawdzenia statu pompek :/ pisz do Arcziego i róbcie logi.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  14 kwie 2017, 12:16
 pomorskie
#250454
Bartas pisze:[
Szkoda kasy, na wymiane uszczelniaczy bez sprawdzenia statu pompek :/ pisz do Arcziego i róbcie logi.
logi przecież były robione, wymiana gumek to niewielki relatywnie koszt i nigdy nie zaszkodzi

cha pisze:Auto wróciło po wymianie uszczelek pompowtryskiwaczy oraz sprawdzeniu kompresji.
1 cylinder - 28,
2 cylinder - 27,5,
3 cylinder - 26,5,
4 cylinder - 27.
Mechanik powiedział, że pomiary mieszczą się w normie.
patrząc na poniższe wartości sprężania to wskazania niby są prawidłowe a przy jakiej temperaturze silnika był robione?
Stopień sprężania 19,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,1 MPa
- minimalne 1,9 MPa
- dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
By Bartas -  14 kwie 2017, 14:43
 kujawsko-pomorskie
#250458
@Mettenoos Jeden komplet to okolo 30 zł * 4 daje 120 + wymiana + kij wie ktora to wymiana juz z koleji i warto wymienić sruby, nadal uwazasz ze to mały koszt? Sruby trzymające wtrysk sie wyciagaja, jesli maja luz to wyrabiaja gniazda pompek, vw przy kazdym ruszeniu pompka zaleca wymiane sruby...
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  14 kwie 2017, 15:20
 pomorskie
#250460
Bartas pisze: vw przy kazdym ruszeniu pompka zaleca wymiane sruby...
VW zaleca a ja wymieniałem same gumki i było OK z tym że wymieniłem cały komplet

Bartas pisze: nadal uwazasz ze to mały koszt? .
zauważ że @cha wymienił tylko gumki jednej pompki :naughty: poza tym licząc komplet to 200-300 zł to nie majątek a prędzej czy później gumki trzeba wymieniać, w temacie z 2016 roku @cha pisał że wymienił uszczelki tylko 3 pompki a powinien cały komplet, przynajmniej ja bym wymieniał cały komplet i to jest efekt, bo teraz zaczyna niedomagać korekcja na 4 pompce. Poza tym masz rację, znowu komplet logów by się przydał :ok:

Dodano po 5 minutach 33 sekundach:
dyskusja z kwietnia 2016:
PinkFloyd pisze:Czyli nr 3? Był regenerowany? Resztę uszczelek pozost. pompek nie ruszałeś?
cha pisze:Tak, tylko 3 i uszczelka do niej.
trza było komplet wymieniać a nie tylko sztukę
Awatar użytkownika
By cha -  14 kwie 2017, 19:00
 mazowieckie
#250465
Bartas pisze: Szkoda kasy, na wymiane uszczelniaczy bez sprawdzenia statu pompek :/ pisz do Arcziego i róbcie logi.
Wyszło jak wyszło. Nauczka na przyszłość.
Mettenoos pisze: a przy jakiej temperaturze silnika był robione?
Niestety ale nie spytałem. Wyszedłem z założenia, że wie jak i co się robi.
Bartas pisze: kij wie ktora to wymiana juz z koleji i warto wymienić sruby
Po jednej, w 2016 wtrysk 3 i teraz 4. Za każdym razem śruba wymieniona.

Co do logów. Pewnie będę męczył po świętach @A-R-T-U-R jak czas jemu i mi pozwoli.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 mar 2018, 13:27
 pomorskie
#262490
Od dwumasu nie falują obroty biegu jałowego, pojawiają się niechciane dźwięki, stuki, chrobotania zwłaszcza po rozgrzaniu itp... ale obroty nie falują. Poza tym o telepaniu pewnie niejeden mechanik książkę mógłby napisać, wymieni pół samochodu a telepać będzie dalej. Pompowtryskiwacze, wałek rozrządu, nieszczelności, różnica w kompresji na poszczególnych cylindrach i pewnie sporo innych rzeczy może mieć wpływ
Awatar użytkownika
By cha -  27 lip 2018, 9:20
 mazowieckie
#267021
Czy ktoś orientuje się jak jest koszt remontu głowicy. Bo pompki były sprawdzane i są ok a autem na jałowym jak telepało tak telepie. Stawiam po analizie mojego tematu że są wżery. I może jakiś warsztat w Wawie lub okolicy który to robi ktoś poleci.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7