Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  07 kwie 2016, 22:38
 dolnośląskie
#223586
Mettenoos pisze:Ciekawe dlaczego vcds używa pliku etykiet sterownika silnika BKC skoro to BXE :hmmm:
wycinek z labelki

Component: J248 - Engine (#01) - AVQ/BJB/BKC/BRU/BXE/BXF 1.9l TDI-PD 66/74/77kW/90/100/105PS
;
; P/N: 03G-906-016-??
;
; includes measuring blocks, basis setting, coding, coding-ii,
; adaptation and security access
;
; This file is part of a redirection package,
; make sure you have all of the following files.
;
; 03-01.LBL
; 03G-906-016-BKC.LBL (1.9l TDI @ 90/100/105 HP - AVQ/BJB/BKC/BRU/BXE/BXF)
Awatar użytkownika
By cha -  23 kwie 2016, 12:39
 mazowieckie
#225652
Samochód odebrany z warsztatu. Po przejechaniu kilku km:
- brak telepania na jałowym;
- spalanie wróciło do normy;
- silnik pracuje ciszej;
- lepiej się zbiera.

Zestaw jaki dałem razem z autem do warsztatu
Obrazek

Co otrzymałem
Obrazek

Nie ukrywam, że jestem zadowolony.
Dzięki Panowie za pomoc, zwłaszcza Arturowi za wykonanie logów
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2016, 21:25 przez cha, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By cha -  23 kwie 2016, 14:24
 mazowieckie
#225670
Teraz po tym wszystkim to wiem że wtrysk się sypał już wcześniej i uważam że samo trzęsienie to etap końcowy. Z dobre pół roku temu spalanie mi poszło z 0.6 na 0.7 na biegu jałowym i jak ruszałem powoli to było słychać taki odgłos jakby układ wydechowy o coś stukał i główną rzecz silnik pracował głośniej. Teraz przynajmniej tego nie ma.

Dodano po 5 minutach 27 sekundach:
Zrobiony jeden. Co do ceny to nie wiem czy jest powód do chwalenia. Jak pisałem Arturowi uważam że trochę przepłaciłem. Co zrobić. Ważne że jest dobrze
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7