Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By cha -  27 mar 2017, 21:35
 mazowieckie
#249531
Mettenoos pisze:Obrazek
Z przykrością stwierdzam, że :wacko: nadal nic nie wiem. @Mettenoos chodzi o to, że jak podjadę do warsztatu i im powiem, żeby sprawdzili kompresję jestem pewien, że będą wiedzieć o co chodzi. Ale jak im powiem, że gumki trzeba wymienić, to śmiem twierdzić, że zrobią taką samą minę jak ja. Czyli zdziwionej foki. Nie pytają się jak wygląda :tooth:
By Bartas -  27 mar 2017, 23:11
 kujawsko-pomorskie
#249539
cha pisze:
Mettenoos pisze:eeech, wpisz sobie w wujka google "zestaw uszczelek do pompowtryskiwaczy"
:wall: :ok:
Wymienić na wszystkich czy tylko na tym co ma najwyższe wskazania?
To teraz dynamiczne takie jak statyczne ... :D :friends:

Ale dobrze ze zrobileś dynamiczne 011 bo na trzecim biegu turbo wali 1,5 bara a powinno 1 bar, na 4 tez szalu nie ma bo jest 1,3 i zbija (dłuzej rosnie cisnienie i szybciej zbija), moze sie przycinać zmienna geo turbo jaki nalot? Ewnetualnei grucha nie oryginalna (albo turbo po regeneracji) nie masz "sowy" ?

Kolejna sprawa oringi pompek ok tylko jesli sprawdzisz stan gniazd w pompkach, jeśli są wżery to głowica do kapitalki na wtoczenie tulejek mosiężnych, przy wżerach każda nową uszczelkę Ci zetnie ino myk, do tego nowe śruby.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  27 mar 2017, 23:14
 pomorskie
#249540
Komplet aczkolwiek nie musi to być lekarstwem na twoje telepanie i większą dawkę na 4 cyl. . Może ale nie musi, może być kompresja, może byc podtarty wałek rozrządu, mogą być zużyte pompki i pewnie jeszcze kilka rzeczy.

Ps. Fakt, turbo przeładowuje ale nie ma to wpływu na to o czym temat
By Bartas -  27 mar 2017, 23:17
 kujawsko-pomorskie
#249541
Mettenoos pisze:Komplet aczkolwiek nie musi to być lekarstwem na twoje telepanie i większą dawkę na 4 cyl. . Może ale nie musi, może być kompresja, może byc podtarty wałek rozrządu, mogą być zużyte pompki i pewnie jeszcze kilka rzeczy.
Albo zgięta korba :P, uszkodzona wiązka pompek, zle wkręcona świeca, kompresje moze sprawdzić ale do tego warto zmienić swiece wiec dodatkowy koszt, zrobil bym logi dynamiczne by zobaczyć jak daje pod obciazeniem powinno wyjasnić to i owo.
Awatar użytkownika
By cha -  27 mar 2017, 23:48
 mazowieckie
#249544
Mettenoos pisze:Komplet aczkolwiek nie musi to być lekarstwem na twoje telepanie i większą dawkę na 4 cyl. . Może ale nie musi, może być kompresja, może byc podtarty wałek rozrządu, mogą być zużyte pompki i pewnie jeszcze kilka rzeczy.

Ps. Fakt, turbo przeładowuje ale nie ma to wpływu na to o czym temat
Zdaje sobie sprawę, że przyczyn może być dużo. Zrobię dodatkowe logi i zobaczy się co dalej
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  28 mar 2017, 21:02
 pomorskie
#249577
Pozwolę sobie zacytować:
PinkFloyd pisze: Korekcje 013 są wysterowywane do 1500obr potem idą z mapy.
/.../
Robi log dynamiczny 013 , wkładamy 3 bieg przy ok 900 Obr i delikatnie przyspieszamy do 1500 robiąc zapis dynamiczny 013 w zakresie 900-1500obr
:
By Bartas -  28 mar 2017, 22:27
 kujawsko-pomorskie
#249592
Mettenoos pisze:Pozwolę sobie zacytować:
PinkFloyd pisze: Korekcje 013 są wysterowywane do 1500obr potem idą z mapy.
/.../
Robi log dynamiczny 013 , wkładamy 3 bieg przy ok 900 Obr i delikatnie przyspieszamy do 1500 robiąc zapis dynamiczny 013 w zakresie 900-1500obr
:
O.o
To np 3 wtrysk zaczyna lać a reszta sie nie zmieni ? :fluff:
U mnie sie jakoś zmieniało w logach :V i zmienia sie do tej pory dynamicznie....
W tym przypadku dzięki 013 widać ze ewidetnie wtrysk nr 4 ma za mało paliwa, albo sie przycina tak czy siak 3ba go dać na stól ... a jak juz robić wtrysk jeden (ostatnio tez jeden) to oddac wszystkie do sprawdzenia i mieć spokoj.
Awatar użytkownika
By cha -  13 kwie 2017, 18:34
 mazowieckie
#250427
Auto wróciło po wymianie uszczelek pompowtryskiwaczy oraz sprawdzeniu kompresji.
1 cylinder - 28,
2 cylinder - 27,5,
3 cylinder - 26,5,
4 cylinder - 27.
Mechanik powiedział, że pomiary mieszczą się w normie.
Awatar użytkownika
By cha -  13 kwie 2017, 19:03
 mazowieckie
#250431
Mettenoos pisze:sprawdzał pompki jak rozpylają na stole probierczym?
W warsztacie, w którym naprawiam on ich nie robi sam tylko wysyła do innej firmy. A tam im przed świętami zabrakło mocy przerobowych. Więc pokusiłem się o wymianę uszczelniaczy.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7