Volkswagen Golf MK5

By michal18bb -  25 kwie 2016, 13:54
 śląskie
#225934
Mam Golfa 1.9 tdi BKC przebieg 280 tys z hakiem. Ostatnio musiałem w nim wymienić uszczelkę pod głowicą. głowica poszła w związku z tym do planowania. Problem w tym, że po tej naprawie golf stracił moc do 90 jakoś go rozpędzam ale nie ma tutaj mowy o dynamice lub wyprzedzaniu natomiast osiągnąć nim 140 km/h to musiałbym mieć lotnisko i to z górki. proszę o pomoc. zrobiłem narazie logi dynamiczne na 3 i 4 biegu grupy 003 i 011 nie wiem czy w tym tkwi problem ale mam takie wrażenie jakby turbo właśnie nie dmuchało do końca. dodam że turbo było robione w zeszłym roku.
http://vaglog.pl/log_259976.html
http://vaglog.pl/log_259975.html
nie wiem co z tym zrobić jak jakieś inne logi zrobić to mówcie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  25 kwie 2016, 16:12
 pomorskie
#225940
michal18bb pisze: mam takie wrażenie jakby turbo właśnie nie dmuchało do końca.
turbo dmucha przyzwoicie, zrób logi jak sie należy przynajmniej do 4000rpm bo tu odpuszczałeś przy 2500rpm, do tego pełne a nie tylko 003 i 011
By michal18bb -  25 kwie 2016, 18:58
 śląskie
#225954
pewnie zrobię. tylko powiedz mi co ma być w pełnych dokładnie, żeby to miało ręce i nogi

Dodano po 2 godzinach 7 minutach 53 sekundach:
Zrobiłem myślę, że pełne logi tak jak instrukcja mówi:) mam nadzieję, że to wystarczy.
http://vaglog.pl/log_260019.html statyczne 001,003,004
http://vaglog.pl/log_260020.html dynamiczne 3 bieg
http://vaglog.pl/log_260021.html dynamiczne 4 bieg
http://vaglog.pl/log_260023.html dynamiczne 3 bieg 004 008 010
http://vaglog.pl/log_260024.html dynamiczne 4 bieg 004 008 010
http://vaglog.pl/log_260025.html statyczne 013 018 023
prosiłbym też o ocenę wtrysków.
By michal18bb -  03 maja 2016, 8:21
 śląskie
#226715
Przepraszam że tak późno odpowiadam. Auto narazie poszło na warsztat bo już w ogóle nie chciało jechać jak się dowiem co to było to dam znać.
By michal18bb -  06 maja 2016, 11:17
 śląskie
#227083
Rozwiązaniem problemu utraty mocy w moim golfie była rzecz mało przyjemna a niemalże oczywista. Umarły pompowtryskiwacze, już wymienione golf chodzi jak zloto. Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
By pitt52 -  12 maja 2016, 17:28
 śląskie
#227798
michal18bb pisze:Rozwiązaniem problemu utraty mocy w moim golfie była rzecz mało przyjemna a niemalże oczywista. Umarły pompowtryskiwacze, już wymienione golf chodzi jak zloto. Dziękuję za pomoc.
Oprócz utraty mocy były jeszcze jakieś objawy? Jaki koszt takiej przyjemności? Robiłeś wszystkie? Widzę, że jesteś z moich okolic, więc powiedz proszę, gdzie robiłeś pompki. Ja też mam niewielki problem z mocą, co opisałem tutaj
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=65&t=3505
U mnie jest trochę mułowaty aczkolwiek na lotos dynamic o wiele lepiej idzie i max V 160. Nie mam żadnych objawów, błędów itp. Sprawdzono wszystko i pozostały jedynie pompki.
Pzdr
By michal18bb -  16 maja 2016, 14:16
 śląskie
#228234
Auto było słabe i nie miało siły jechać Vmax - 160. generalnie nic poza tym nie zauważyłem może trochę więcej palił ale to też dlatego, że go katowałem żeby wogóle jechał. nie kopcił, normalnie odpalał. Pojechałem do kumpla na diagnostyke, on też stwierdził, że to PD. Po wyjęciu zawiozłem je do sprawdzenia do serwisu boscha no i wyszło że padnięte. Wymieniłem i teraz auto jeździ jak należy. nie kombinowałem z innymi paliwami jakimiś lepszymi bo skoro na tym szedł zawsze dobrze to nie było sensu tego zmieniać. Co do kosztów to możesz poszukać PD używanych które będą np. sprawdzone w serwisie najlepiej Boscha, albo masz też opcje regeneracji z tym, że ta przyjemność z tego co się dowiadywałem kosztuje około 450 zł netto. Jak byś chciał brać używki to najlepiej wszystkie 4 z jednego żeby były a nie zbieranina.
Awatar użytkownika
By pitt52 -  16 maja 2016, 15:09
 śląskie
#228239
Dzięki za odpowiedź. Mam rozumieć, że założyłeś używki ? Pytałem w serwisie Boscha i sprawa wygląda tak, że regeneracja na zamienniku (nie chińskim) wynosi 123 zł, a na oryginale Boscha 450 zł. Na jedno i drugie jest oczywiście gwarancja. Do tego oczywiście koszty montażu, demontażu i uszczelniaczy. Gość, u którego sprawdzałem te przeboje z mocą stwierdził żeby nic nie ruszać. Jeśli silnik dobrze pali, nie kopci i równo pracuje to dać sobie spokój. Zobaczę co dalej.