Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By pavlos2 -  28 kwie 2016, 18:20
 podlaskie
#226259
Witam wszystkich...

Otóż od nie dawna jestem "chyba" szczęśliwym posiadaczem MK5 .W ostatnim czasie pojawiała mi się dość dziwna dolegliwość mianowicie przy odpaleniu na zimnym samochód około 2-3 sekund pracuje nie równo tj.na 3 cylindry,czuć spaliny i podczas odpalania potrafi puścić bączka.Samochód jest dynamiczny, oleju nie przybywa ani nie ubywa.Poza telepaniem porannym jest wszystko OK .Miałem możliwość podpięcia dzisiaj VCDS-a i zrobiłem po krótce logi 01,13 i 23 bloku ale na zimnym silniku .Chciałbym was poprosić o rzuceniem okiem i o ocene co autku dolega.Kolega z forum PinkFloyd pisał,że uszczelniacze na pompowtryskach do wymiany ... czy po tym zabiegu korekcje na kanale 13 i cylinder 3 poprawią się ?Czy trzeba szykować się na wymianę pompowtrysku ?

http://vaglog.pl/log_260295.html -01
http://vaglog.pl/log_260296.html - 13
http://vaglog.pl/log_260297.html - 23
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 kwie 2016, 8:18
 zachodniopomorskie
#226335
Wymień najpierw uszczelkę pompek i sprawdź czy nie ma bruzd w gnieździe pompek, po drugie dobrze ustaw pompki względem głowicy. Daj do kogoś co sie zna bo są tacy co zrywają nowe uszczelki przy montażu i dalej to samo. Jak nie minie to pompka do roboty. Czesto takie objawy daje uszczelka pompki jak silnik rzuca przy odpalaniu, a korekcje wtedy mogą pokazywać wadliwy wtrysk.
#226339
PinkFloyd pisze:Wymień najpierw uszczelkę pompek i sprawdź czy nie ma bruzd w gnieździe pompek, po drugie dobrze ustaw pompki względem głowicy. Daj do kogoś co sie zna bo są tacy co zrywają nowe uszczelki przy montażu i dalej to samo. Jak nie minie to pompka do roboty. Czesto takie objawy daje uszczelka pompki jak silnik rzuca przy odpalaniu, a korekcje wtedy mogą pokazywać wadliwy wtrysk.
PinkFloyd jak zawsze jesteś pomocny na tym forum i o taką odpowiedz mi chodziło :) .Zatem zacznę od wymiany uszczelek.Dzięki serdeczne za pomoc .Pozdrawiam

Ps.Po wymianie oringów wszystko wróciło do normy ,korekcje na 13 kanale są teraz ok (wcześniej na 3 cylindrze miałem ponad coś 1 z hakiem ) odpalanie jest wzorowe :) .