#226259
Witam wszystkich...
Otóż od nie dawna jestem "chyba" szczęśliwym posiadaczem MK5 .W ostatnim czasie pojawiała mi się dość dziwna dolegliwość mianowicie przy odpaleniu na zimnym samochód około 2-3 sekund pracuje nie równo tj.na 3 cylindry,czuć spaliny i podczas odpalania potrafi puścić bączka.Samochód jest dynamiczny, oleju nie przybywa ani nie ubywa.Poza telepaniem porannym jest wszystko OK .Miałem możliwość podpięcia dzisiaj VCDS-a i zrobiłem po krótce logi 01,13 i 23 bloku ale na zimnym silniku .Chciałbym was poprosić o rzuceniem okiem i o ocene co autku dolega.Kolega z forum PinkFloyd pisał,że uszczelniacze na pompowtryskach do wymiany ... czy po tym zabiegu korekcje na kanale 13 i cylinder 3 poprawią się ?Czy trzeba szykować się na wymianę pompowtrysku ?
http://vaglog.pl/log_260295.html -01
http://vaglog.pl/log_260296.html - 13
http://vaglog.pl/log_260297.html - 23
Otóż od nie dawna jestem "chyba" szczęśliwym posiadaczem MK5 .W ostatnim czasie pojawiała mi się dość dziwna dolegliwość mianowicie przy odpaleniu na zimnym samochód około 2-3 sekund pracuje nie równo tj.na 3 cylindry,czuć spaliny i podczas odpalania potrafi puścić bączka.Samochód jest dynamiczny, oleju nie przybywa ani nie ubywa.Poza telepaniem porannym jest wszystko OK .Miałem możliwość podpięcia dzisiaj VCDS-a i zrobiłem po krótce logi 01,13 i 23 bloku ale na zimnym silniku .Chciałbym was poprosić o rzuceniem okiem i o ocene co autku dolega.Kolega z forum PinkFloyd pisał,że uszczelniacze na pompowtryskach do wymiany ... czy po tym zabiegu korekcje na kanale 13 i cylinder 3 poprawią się ?Czy trzeba szykować się na wymianę pompowtrysku ?
http://vaglog.pl/log_260295.html -01
http://vaglog.pl/log_260296.html - 13
http://vaglog.pl/log_260297.html - 23