#228005
Panowie (i Panie jeśli takowe występują na tym forum)
proszę o ocenę logów.
VW Golf mk5
2008
1.9 bxe (chyba nie wirusowane)
138000km
subiektywna ocena - turbo późno wstaje i auto się nie zbiera z dołu. przy przyspieszaniu żeby zaczął ciągnąc do przodu skrzynia redukuje. przed redukcj nie jedzie.
Dzisiaj zdjąłem gumowy łącznik przed dolotem i był tam olej - raczej nieznaczne ilości (nie więcej niż we wszystkich filmach youtube na temat czyszczenia EGR).
Spalanie 6,1 wg komputera, rzeczywiste 6,3 wg dystrybutora - styl jazdy raczej emerycki (bez urazy) z uwagi na podejrzenia co do turbo. wydaje mi sie duzo z uwagi ze srednia na trasach to 95km/h.
z dodatkowych rzeczy - sprawdziłem linie podciśnienia do bloku zaworów podciśnienia dochodzący do portu zaworu n75 w bloku (nr 6 wg schematu chyba ze cos namieszałem) i linia jest szczelna.
chciałem sprawdzić ruch sztangi kierownic turbo ale za chiny ludowe nie mogę jej dostrzec od góry (nie mam dostępu do kanału niestety zeby od spodu popatrzec), a mój bardzo oryginalny kabel niestety nie obsługuje basic settings dla bloków pomiarowych silnika (nie wiedzieć czemu) zeby chociaz sprawdzic czy system reaguje.
logi:
http://vaglog.pl/log_262396.html
http://vaglog.pl/log_262395.html
http://vaglog.pl/log_262394.html
Dzieki za pomoc
p.s. zabieram sie powoli za stworzenie kartoteki, ale narazie cierpie na brak czasu.
Pozdro
proszę o ocenę logów.
VW Golf mk5
2008
1.9 bxe (chyba nie wirusowane)
138000km
subiektywna ocena - turbo późno wstaje i auto się nie zbiera z dołu. przy przyspieszaniu żeby zaczął ciągnąc do przodu skrzynia redukuje. przed redukcj nie jedzie.
Dzisiaj zdjąłem gumowy łącznik przed dolotem i był tam olej - raczej nieznaczne ilości (nie więcej niż we wszystkich filmach youtube na temat czyszczenia EGR).
Spalanie 6,1 wg komputera, rzeczywiste 6,3 wg dystrybutora - styl jazdy raczej emerycki (bez urazy) z uwagi na podejrzenia co do turbo. wydaje mi sie duzo z uwagi ze srednia na trasach to 95km/h.
z dodatkowych rzeczy - sprawdziłem linie podciśnienia do bloku zaworów podciśnienia dochodzący do portu zaworu n75 w bloku (nr 6 wg schematu chyba ze cos namieszałem) i linia jest szczelna.
chciałem sprawdzić ruch sztangi kierownic turbo ale za chiny ludowe nie mogę jej dostrzec od góry (nie mam dostępu do kanału niestety zeby od spodu popatrzec), a mój bardzo oryginalny kabel niestety nie obsługuje basic settings dla bloków pomiarowych silnika (nie wiedzieć czemu) zeby chociaz sprawdzic czy system reaguje.
logi:
http://vaglog.pl/log_262396.html
http://vaglog.pl/log_262395.html
http://vaglog.pl/log_262394.html
Dzieki za pomoc
p.s. zabieram sie powoli za stworzenie kartoteki, ale narazie cierpie na brak czasu.
Pozdro