Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By hudy21 -  31 maja 2016, 11:41
 śląskie
#229715
Witam mam mały problem z samochodem mianowicie zaczął kopcić na czarno.
Zdarza się to na każdym biegu w zakresie od 1300 do 1600 obrotów.
Puszcza porządnego BĄKA.

Silnik 1.9 TDI BKC

Wstawię logi może ktoś kto się zna coś poradzi:

Logi statyczne:

001-003-004
http://vaglog.pl/log_264569.html
007-011-013
http://vaglog.pl/log_264568.html
018-023
http://vaglog.pl/log_264567.html

Logi dynamiczne 1500-4000rpm 3 bieg:

001-008
http://vaglog.pl/log_264570.html
003-011
http://vaglog.pl/log_264571.html
013
http://vaglog.pl/log_264572.html
023
http://vaglog.pl/log_264573.html

Logi dynamiczne 1500-4000rpm 4 bieg:

001-008
http://vaglog.pl/log_264575.html
003-011
http://vaglog.pl/log_264574.html

Z góry serdeczne dzięki.
Awatar użytkownika
By grejf -  11 cze 2016, 13:19
 mazowieckie
#230894
kup komplet uszczelniaczy dolotów z i do coolera + dolot, standard w tych kopciuchach... lecz faktycznie nie gniecie się TDi od 1,3rpm, max od 1,8 (serie)
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  11 cze 2016, 16:06
 zachodniopomorskie
#230899
grejf pisze:kup komplet uszczelniaczy dolotów z i do coolera + dolot, standard w tych kopciuchach... lecz faktycznie nie gniecie się TDi od 1,3rpm, max od 1,8 (serie)
A co ty chcesz mię nominalne doładowanie od 1300obr :sleepy: jak w biturbo benzynie- niewykonalne na tej turbawce i w tych silnikach.
Po drugie uprasza się o stosowanie potocznego języka, zrozumiałego dla wszystkich.
Awatar użytkownika
By grejf -  12 cze 2016, 12:24
 mazowieckie
#230978
Nie wiem o co Ci chodzi napisałem jak BYK "lecz faktycznie nie gniecie się TDi od 1,3rpm, max od 1,8 (serie)"

:hmmm: (to takie zawiłe?)
PinkFloyd pisze: Do 1600 Obr nie ciśnie sie gazu do deski bo przykopcenie będzie, bo życzenie kierowcy jest duże ale doładowanie małe.
cyt.2
PinkFloyd pisze: Po drugie uprasza się o stosowanie potocznego języka, zrozumiałego dla wszystkich.
Po pierwsze nie wiem co to 'zyczenie kierowcy', male korki, proste drogi?

Jest to Ilość/Dawka paliwa na tzw. Życzenie kierowcy mierzona w mg na suw. W serii jeśli nie ma przedmuchów ta dawka jest korygowana przez ECU i taki bąk czarny po pełnym wciśnięciu gazu z niskiego zakresu RPM powinien być stosunkowo mały. Lecz się tak nie jeździ, bo jest to w skrócie bardzo nie zdrowe :bad: (wie o tym 99% userów), TDi można ujeżdźać od 2tyś rpm wówczas dawka paliwa na życzenie kierowcy jest już "unormowana", ilości spalin napędzające turbo są miarodajne do ciśnienia doładowania i mamy dobrą mieszankę w komorze spalania.
skrzynie manual
Ostatnio zmieniony 12 cze 2016, 13:57 przez grejf, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
By grejf -  12 cze 2016, 14:24
 mazowieckie
#230994
to prośba, nie miej do mnie pretensji skoro sam używasz skrótów myślowych... :)
[offtop]